Spostrzeganie jakości funkcjonalnej usługi edukacyjnej dostarczanej studentom na uczelni (na podstawie badań studentów I roku Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie)
Abstract
Przedstawione w artykule wyniki wskazują, że spostrzeganie jakości funkcjonalnej usługi edukacyjnej na uczelni nie jest w pełni rozwinięte wśród początkujących studentów, co może być związane z niewielkim osobistym doświadczeniem studentów I roku w tych kwestiach. Przy okazji okazało się, że spersonalizowane stwierdzenia w kwestionariuszu oraz wyraźna instrukcja, aby oceniać wyłącznie własne doświadczenie, nie zapobiegły umieszczaniu opinii opartych wyłącznie na wizerunku. Wyniki te mogą stanowić argument za tym, by w badaniach nad spostrzeganiem jakości funkcjonalnej usługi edukacyjnej przyjmować za obiekt badań studentów starszych lat, ponieważ postawy początkujących studentów względem szeregu właściwości jakości funkcjonalnej usługi edukacyjnej wydają się być jeszcze słabo ukształtowane.