Wyświetlanie pozycji 85-87 z 87

    • Z (naj)nowszej historii ruchu kobiet 

      Nowotniak, Justyna (Oficyna Wydawnicza SGH, 2020)
      Przedmiotem rozważań jest zagadnienie pracy reprodukcyjnej i reprodukcja społeczna jako teoretyczna i praktyczna płaszczyzna jednocząca ruch kobiet w drugiej dekadzie XXI w. Przedstawiono, po pierwsze, skomplikowany ...
    • Zachowania finansowe Polek: między konsumpcją a oszczędzaniem 

      Gładys-Jakóbik, Jolanta (2014)
      Behind Poland is already more than 20 years of experience in a free market economy. New, previously little or completely unknown institutions have guided Poles' financial decisions. In an increasingly consumerist model of ...
    • Zastosowanie modelu AIDA w ocenie skuteczności reklamy internetowej 

      Kozłowska, Anna; Pańkowski, Andrzej (2018)
      Rozwój formatów reklamy internetowej powiązany jest z poszerzaniem się możliwości badania skuteczności ich oddziaływania na konsumenta. Punktem wyjścia jest w tym wypadku możliwość określenia efektów reklamowych – tego, ...