Wyświetlanie pozycji 1-2 z 2

    • Oddziaływanie mass mediów 

      Kozłowska, Anna (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Oficyna Wydawnicza, 2006)
      Wpływ mass mediów na odbiorców nie jest rezultatem dysponowania przez nie jakąś tajemną mocą, lecz jest wypadkową wielu czynników leżących tak po stronie nadawcy, przekazu, mediów, odbiorców, jak i tzw. czynników wewnętrznych, ...
    • "Monitor Polski" Rady Regencyjnej jako czasopismo publicystyczne. Zarys problemu 

      Łazor, Jerzy (Archiwum Główne Akt Dawnych : Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania : Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna : Szkoła Główna Handlowa, 2018)
      "Monitor Polski" pełnił w 1918 roku dwojaką rolę: publikatora i oficjalnego czasopisma publicystycznego Rady Regencyjnej. Artykuł stanowi analizę typów treści prezentowanych na łamach czasopisma w tym okresie. Pokazuje, ...