Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDziurski, Patryk
dc.date.accessioned2019-10-16T08:48:04Z
dc.date.available2019-10-16T08:48:04Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationDziurski P., Kluczowe czynniki sukcesu dla przemysłów kreatywnych, Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów 2015, z. 143, s. 99-117pl
dc.identifier.issn1234-8872pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/755
dc.description.abstractPrzemysły kreatywne uznawane są za jedne z najważniejszych obszarów współczesnej gospodarki, a kreatywność traktowana jako jeden z kluczowych czynników produkcji. Ze względu na ich duże znaczenie gospodarcze oraz odmienność w stosunku do pozostałych obszarów gospodarki powinny one być stale analizowane. Celem artykuł jest zaprezentowanie głównych czynników sukcesu dla przemysłów kreatywnych, które wpływają na pozycję firm w sektorze oraz pokazują ich możliwości rozwojowe. Wyróżniono siedem kluczowych czynników sukcesu dla przemy- słów kreatywnych, do których zaliczono: efektywne zarządzanie marką, umiejętność ochrony wytworzonej wartości przez prawa autorskie, umiejętność dywersyfikacji źródeł finansowania, zdolność adaptacji nowych technologii, zdolności kooperacyjne, innowacyjny model biznesowy, skuteczna ekspansja przedsiębiorstwa, umiejętność pozyskania oraz utrzymania talentów.pl
dc.language.isopl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectprzemysły kreatywnepl
dc.subjectkluczowe czynniki sukcesupl
dc.subjectprzemysły kulturypl
dc.titleKluczowe czynniki sukcesu dla przemysłów kreatywnychpl
dc.title.alternativeKey Success Factors in Cultural Industriesen
dc.typearticlepl
dc.description.numberz. 143pl
dc.description.physical99-117pl
dc.identifier.eissn2657-5620pl
dc.title.journalStudia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansówpl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.