Show simple item record

dc.contributor.authorDziurski, Patryk
dc.date.accessioned2019-10-16T08:48:04Z
dc.date.available2019-10-16T08:48:04Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationDziurski P., Kluczowe czynniki sukcesu dla przemysłów kreatywnych, Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów 2015, z. 143, s. 99-117pl
dc.identifier.issn1234-8872pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/755
dc.description.abstractPrzemysły kreatywne uznawane są za jedne z najważniejszych obszarów współczesnej gospodarki, a kreatywność traktowana jako jeden z kluczowych czynników produkcji. Ze względu na ich duże znaczenie gospodarcze oraz odmienność w stosunku do pozostałych obszarów gospodarki powinny one być stale analizowane. Celem artykuł jest zaprezentowanie głównych czynników sukcesu dla przemysłów kreatywnych, które wpływają na pozycję firm w sektorze oraz pokazują ich możliwości rozwojowe. Wyróżniono siedem kluczowych czynników sukcesu dla przemy- słów kreatywnych, do których zaliczono: efektywne zarządzanie marką, umiejętność ochrony wytworzonej wartości przez prawa autorskie, umiejętność dywersyfikacji źródeł finansowania, zdolność adaptacji nowych technologii, zdolności kooperacyjne, innowacyjny model biznesowy, skuteczna ekspansja przedsiębiorstwa, umiejętność pozyskania oraz utrzymania talentów.pl
dc.language.isopl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectprzemysły kreatywnepl
dc.subjectkluczowe czynniki sukcesupl
dc.subjectprzemysły kulturypl
dc.titleKluczowe czynniki sukcesu dla przemysłów kreatywnychpl
dc.title.alternativeKey Success Factors in Cultural Industriesen
dc.typearticlepl
dc.description.numberz. 143pl
dc.description.physical99-117pl
dc.identifier.eissn2657-5620pl
dc.title.journalStudia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansówpl


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.