Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZiółkowska, Marta
dc.date.accessioned2020-02-10T07:59:07Z
dc.date.available2020-02-10T07:59:07Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationZiółkowska M. Innowacje w marketingu - wybrane zagadnienia, "Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów / Szkoła Główna Handlowa ", 2011, nr 111, s.156-167pl
dc.identifier.issn1234-8872pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/832
dc.description.abstractJednym z najpopularniejszych pojęć w obecnych czasach, zarówno w nauce, jak i praktyce, jest słowo innowacja. W niniejszym opracowaniu pojęcie to zostanie opisane w ujęciu marketingu i najnowszych narzędzi marketingowych, które można uznać za innowacyjne.pl
dc.language.isopl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectinnowacjepl
dc.subjectmarketingpl
dc.subjectinnovationen
dc.subjectmarketingen
dc.titleInnowacje w marketingu – wybrane zagadnieniapl
dc.title.alternativeMarketing Innovations - Selected Issuespl
dc.typearticlepl
dc.description.number111pl
dc.description.physical156-167pl
dc.title.journalStudia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów / Szkoła Główna Handlowapl
dc.identifier.urlpublisherhttp://kolegia.sgh.waw.pl/pl/KZiF/czasopisma/zeszyty_naukowe_studia_i_prace_kzifpl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.