Show simple item record

dc.contributor.authorZiółkowska, Marta
dc.date.accessioned2020-02-10T07:59:07Z
dc.date.available2020-02-10T07:59:07Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationZiółkowska M. Innowacje w marketingu - wybrane zagadnienia, "Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów / Szkoła Główna Handlowa ", 2011, nr 111, s.156-167pl
dc.identifier.issn1234-8872pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/832
dc.description.abstractJednym z najpopularniejszych pojęć w obecnych czasach, zarówno w nauce, jak i praktyce, jest słowo innowacja. W niniejszym opracowaniu pojęcie to zostanie opisane w ujęciu marketingu i najnowszych narzędzi marketingowych, które można uznać za innowacyjne.pl
dc.language.isopl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectinnowacjepl
dc.subjectmarketingpl
dc.subjectinnovationen
dc.subjectmarketingen
dc.titleInnowacje w marketingu – wybrane zagadnieniapl
dc.title.alternativeMarketing Innovations - Selected Issuespl
dc.typearticlepl
dc.description.number111pl
dc.description.physical156-167pl
dc.title.journalStudia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów / Szkoła Główna Handlowapl
dc.identifier.urlpublisherhttp://kolegia.sgh.waw.pl/pl/KZiF/czasopisma/zeszyty_naukowe_studia_i_prace_kzifpl


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.