Przeglądaj Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie / Collegium of Business Administration według tematu "innowacyjność"
Wyświetlanie pozycji 1-2 z 2
-
Innowacje : ocena w ujęciu mikro, mezo i makro
(Szkoła Główna Handlowa w Warszawie – Oficyna Wydawnicza, 2015)Popularność działań innowacyjnych przyczyniła się do powstania ogólnego poglądu, iż każda innowacja tworzy wartość dodaną dla systemu, stąd należy ją wdrażać, nawet bez konieczności uprzedniego przeprowadzenia stosownych ... -
Start-up a uwarunkowania sukcesu: wymiar teoretyczno-praktyczny
(Oficyna Wydawnicza SGH – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2017)Współczesne czasy tworzą sprzyjające warunki dla rozwoju inicjatyw typu start-up, co znajduje potwierdzenie m.in. w rosnącej liczbie start-upów oraz inicjatywach na szczeblu instytucjonalnym. Podejmując decyzję o realizacji ...