Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDoroszewicz, Stefan
dc.contributor.authorTrzebiński, Wojciech
dc.contributor.authorZbierzchowska, Anna
dc.contributor.editorBartkowiak, Ryszard
dc.contributor.editorMatusewicz, Michał
dc.date.accessioned2022-09-02T11:17:51Z
dc.date.available2022-09-02T11:17:51Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationDoroszewicz S., Trzebiński W., Zbierzchowska A., Badania postaw konsumentów wobec jakości produktów kupowanych z małym zaangażowaniem poznawczym. W: XXV lat w naukach ekonomicznych : dokonania, wyzwania, perspektywy / red. Bartkowiak R., Matusewicz M., Warszawa: Oficyna Wydawnicza SGH, 2018pl
dc.identifier.isbn978-83-8030-220-4pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/1030
dc.description.abstractW pracy przedstawiono metody identyfikacji inherentnych właściwości – składowych nietrwałej, wewnętrznej reprezentacji produktu – oraz kryterium podejmowania konsumenckich decyzji zakupowych w wypadku małego zaangażowania poznawczego.pl
dc.language.isopl
dc.publisherWarszawa: Oficyna Wydawnicza SGH. Szkoła Główna Handlowapl
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectpostawy konsumentówpl
dc.subjectjakość produktupl
dc.subjectzaangażowanie poznawczepl
dc.titleBadania postaw konsumentów wobec jakości produktów kupowanych z małym zaangażowaniem poznawczympl
dc.typebooksectionpl
dc.contributor.organizationSGH Warsaw School of Economicspl
dc.description.editionIpl
dc.description.physical125-142pl
dc.title.containerXXV lat w naukach ekonomicznych : dokonania, wyzwania, perspektywypl
dc.identifier.urlpublisherhttp://wydawnictwo.sgh.waw.plpl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe