Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
Anatomia kryzysu w przedsiębiorstwie
(Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawnicza, 2016)
Na początku 2015 r. grupa doktorantów Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie pod kierunkiem prof. dr hab. M. Romanowskiej rozpoczęła pracę nad niniejszą publikacją. Główną inspiracją ...
Application of marketing instruments in the banking crisis
(Oficyna Wydawnicza "Humanitas", 2013)
The use of marketing instruments in a crisis in the financial institution can be a significant
help in faster deactivation of a crisis. The article presents research in the area of customer
sensitivity (preference) for ...
Zarządzanie talentami w przedsiębiorstwie w świetle wyników badań
(Oficyna Wydawnicza SGH - Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2017)
W niniejszym opracowaniu zaprezentowano wyniki wybranych badań pokazujących, jak w perspektywie minionej dekady zmieniało się postrzeganie przez polskich przedsiębiorców znaczenia zarządzania talentami – od wprowadzania w ...