Wyświetlanie pozycji 125-127 z 127

    • Zastosowanie metody conjoint w analizie preferencji klientów biur podróży 

      Wąsowicz-Zaborek, Elżbieta (2018)
      Metoda conjoint jest często stosowana w praktyce badań marketingowych i należy do metod klasyfikacji i analizy danych wykorzystujących podejście dekompozycyjne do pomiaru preferencji klientów. Dzięki jej zastosowaniu ...
    • Zatrudnialność absolwentów szkół wyższych 

      Rocki, Marek (2022-03)
      W artykule zestawiono wartości względnego wskaźnika bezrobocia i względnego wskaźnika zarobków (ich wartości wyznaczane są i udostępniane w ogólnopolskim systemie monitorowania ekonomicznych losów absolwentów) dla wszystkich ...
    • Znaczenie kosztów transakcyjnych dla ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw 

      Bentkowska, Katarzyna (2016-01)
      Autorka analizuje rolę, jaką odgrywają koszty transakcyjne w zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw. Koszty transakcyjne nie są wyodrębniane w przedsiębiorstwach i często zarządzający nie uświadamiają sobie ich wysokości. ...