Now showing items 97-100 of 100

    • Zarządzanie podatkami w przedsiębiorstwie 

      Szlęzak-Matusewicz, Joanna (Warszawa : Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2008)
      Celem artykułu jest przedstawienie zagadnienia zarządzania podatkami i wskazanie różnic w stosunku do innych postaw wobec podatków - uchylania się od płacenia podatków oraz unikania opodatkowania. Autorka wskazuje cele ...
    • Zarządzanie talentami w przedsiębiorstwie w świetle wyników badań 

      Tabor-Błażewicz, Joanna (Oficyna Wydawnicza SGH - Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2017)
      W niniejszym opracowaniu zaprezentowano wyniki wybranych badań pokazujących, jak w perspektywie minionej dekady zmieniało się postrzeganie przez polskich przedsiębiorców znaczenia zarządzania talentami – od wprowadzania w ...
    • Znaczenie i rola zaufania na rynku finansowym 

      Martysz, Czesław; Rzeszutek, Marcin (Warszawa : Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawnicza, 2015)
      Celem artykułu jest próba przedstawienia problemu zaufania uczestników rynku finansowego do tego rynku. Bazując na kategoriach społeczno-psychologicznych autorzy będą starali się odnieść problem zaufania do kryteriów ...
    • Żywność konwencjonalna versus żywność wysokiej jakości 

      Kowalczyk, Stanisław (Instytut Ekonomiki, Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczy, 2018)
      W monografii przedstawiono zagadnienia dotyczące: systemów jakości żywności wraz z ich elementami składowymi i typologią, czynników decydujących o ewolucji modeli konsumpcji oraz sił napędowych zaistniałych zmian, żywności ...