Przeglądaj Rozdziały w monografiach / Books sections według autora "Malik, Radosław"
-
Uwarunkowania globalnego offshoringu usług biznesowych i przebieg tego procesu w Polsce
Malik, Radosław (Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2013)Liberalizacja gospodarcza, międzynarodowe różnice w kosztach pracy i rozwój technologii informacyjnych odegrały znacząca role w inicjowaniu offshoringu usług biznesowych. Znaczenie tych czynników dla kształtowania procesu ... -
Przenoszenie usług biznesowych opartych na wiedzy i tworzenie się ich skupisk – przypadek Polski
Malik, Radosław (Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2014)Innowacje technologiczne i organizacyjne wywołują zmiany dostosowawcze w korporacjach transnarodowych, co prowadzi m.in. do przenoszenia wykonywania usług biznesowych do zagranicznych lokalizacji oferujących korzystne ... -
Rola aglomeracji miejskich w Polsce w offshoringu usług biznesowych
Malik, Radosław (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie – Oficyna Wydawnicza, 2015)Wyniki badania aglomeracji miejskich jako lokalizacji goszczących dla offshoringu usług biznesowych wskazują na dużą koncentrację tej działalności w siedmiu głównych ośrodkach w Polsce (Kraków, Warszawa, Wrocław, Trójmiasto, ... -
W kierunku globalizacji pracy
Malik, Radosław (Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2018)Państwa, korporacje transnarodowe, międzynarodowe organizacje gospodarcze i organizacje pozarządowe stanowią grupy zasadniczych uczestników globalizacji. Działania tych grup podmiotów przyczyniły się do globalizacji pracy. ... -
Brand Loyalty to Popular Music Group Brands. The Role of Brand Attachment and Brand Community Relationships
Fira, Martyna (Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2022)This study extends the concept of brand attachment to the context of cultural brands, specifically brands of popular music groups. The author collates the idea of music group brand with branding theories and investigates ...