Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
Wpływ zmian instytucjonalnych na pozycję konkurencyjną producentów piwa w Polsce
(Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2015)
Uwarunkowania instytucjonalne i ich zmiany często są pomijane w analizach ekonomicznych. Ekonomia neoklasyczna dążyła do stworzenia modeli wyjaśniających funkcjonowanie gospodarki przy wykorzystaniu abstrakcyjnych założeń. ...
Koszty transakcyjne w działalności eksportowej przedsiębiorstw branży spożywczej
(Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2011)
Koszty transakcyjne odgrywają coraz ważniejszą rolę w działaniu przedsiębiorstw. Ich kształtowanie staje się szczególnie ważne gdy przedsiębiorstwo podejmuje decyzję o rozszerzeniu działalności na rynek zagraniczny. Proces ...
Umiejętności kadry zarządzającej jako czynnik warunkujący rozwój międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstw branży spożywczej
(Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2015)
Umiejętności kadry zarządzającej odgrywają istotną rolę w działaniu przedsiębiorstwa. Nie tylko wpływają one na sformułowanie strategii działania, ale też jej realizację, dostrzeganie szans na rynku, stosunek do pojawiających ...