Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
Application of marketing instruments in the banking crisis
(Oficyna Wydawnicza "Humanitas", 2013)
The use of marketing instruments in a crisis in the financial institution can be a significant
help in faster deactivation of a crisis. The article presents research in the area of customer
sensitivity (preference) for ...
Rozwój sektora FinTech a tradycyjna bankowość – ujęcie ilościowe
(Oficyna Wydawcza SGH, 2018)
W tekście przeanalizowano ilościowo rozwój
sektora FinTech na świecie, a także oceniono związki występujące między postępującą
informatyzacją i przenoszeniem usług finansowych do Internetu a funkcjonowaniem
tradycyjnej ...
Upadłości biur podróży w Polsce
(Oficyna Wydawnicza SGH, 2013)
W tekście przedstawiono aspekty prawne zakładania i prowadzenia biur
lub agencji turystycznych w Polsce, a także przeanalizowano krajowy
rynek usług turystycznych. Przeprowadzono również badania case study
kilku przykładów ...
Loan Funds – an Alternative and Complementary Source of Capital for Enterprises
(SGH Publishing House, 2016)
It seems that entrepreneurs conducting business activity have a wide range of
available capital sources. Starting from bank loans, issuance of shares and bonds,
and ending with the modern financing forms, such as ...