• Help
  • Login
    • polski
    • English
Search 
  •   SGH Repository Home
  • Kolegium Gospodarki Światowej / Collegium of World Economy
  • Search
  •   SGH Repository Home
  • Kolegium Gospodarki Światowej / Collegium of World Economy
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-9 of 9

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ) w opinii małych i średnich przedsiębiorstw hotelarskich 

Kachniewska, Magdalena (2018)
Cel. Ocena stopnia przygotowania polskich przedsiębiorców sektora hotelarskiego do wdrożenia zasad gospodarki obiegu zamkniętego (GOZ) oraz rozpoznanie ich opinii w zakresie uwarunkowań formalnych i gospodarczych tworzenia ...
Thumbnail

Innowacyjne modele biznesu jako strategia przetrwania niezaleŜnych obiektów hotelowych w warunkach polaryzacji rynku turystycznego 

Kachniewska, Magdalena (2014)
W warunkach wysokiej konkurencji panującej na światowym rynku hotelarskim oraz dominacji kapitałowej i marketingowej korporacji turystycznych, jedyną szansą zachowania niezależności pozasieciowych obiektów hotelowych jest ...
Thumbnail

Media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnego marketingu usług hotelarskich 

Kachniewska, Magdalena (Almamer Szkoła Wyższa. Wydział Turystyki i Rekreacji, 2013)
Celem opracowania jest omówienie pojęcia i charakteru tzw. nowych mediów (mediów społecznościowych), wskazanie wpływu, jaki wywierają one na zachowania nabywców oraz zasady kreowania komunikatów rynkowych i założenia ...
Thumbnail

Oczekiwania przedsiębiorców branży hotelarskiej względem systemu kształcenia na poziomie wyższym 

Kachniewska, Magdalena (Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2013)
Przeprowadzone badania dotyczyły oczekiwań sektora hotelarskiego względem programów nauczania w szkołach wyższych. Zbieżność oczekiwań przedsiębiorców branży turystycznej wskazuje, że odpowiedni kształt programów nauczania ...
Thumbnail

Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstwa hotelowego 

Kachniewska, Magdalena (Oficyna Wydawnicza SGH, 2009)
Głównym problemem badawczym pracy jest określenie współzależności między jakością, kosztami jakości i wartością dla klienta a poziomem konkurencyjności przedsiębiorstwa. Praca ma charakter teoretyczno-aplikacyjny z ...
Thumbnail

Koszty jakości jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstwa hotelowego 

Kachniewska, Magdalena (2009)
Celem badawczym opracowania jest stworzenie teoretycznego modelu konkurencyjności przedsiębiorstwa hotelowego w oparciu o literaturę przedmiotu. Na współczesnym rynku (nie tylko hotelarskim) nabywcy poszukują pewnego koszyka ...
Thumbnail

Powiązanie aspektów biznesowych i wypoczynkowych podróży służbowych (bleisure trend) jako przesłanka rozwoju oferty hotelowej 

Kachniewska, Magdalena (2015)
Dynamiczne przeobrażenia w zakresie struktury i sposobów wykorzystania czasu wolnego w społeczeństwie postmodernistycznym stanowią ważny trend społeczny, rzutujący na charakter współczesnego ruchu turystycznego, głównie w ...
Thumbnail

Współpraca hoteli z władzami lokalnymi jako czynnik redukcji ryzyka specyficznego 

Kachniewska, Magdalena (2012)
Zarządzanie ryzykiem realizowane jest w turystyce przede wszystkim na poziomie przedsiębiorstwa. Polscy hotelarze coraz częściej dostrzegają konieczność włączenia w proces zarządzania ryzykiem władz lokalnych i organizacji ...
Thumbnail

Wpływ korporacji transnarodowych na kształt współczesnego rynku turystycznego 

Kachniewska, Magdalena (2012)
Polaryzacja rynku turystycznego, spowodowana ekspansją korporacji transnarodowych, wywołuje istotne przeobrażenia w zakresie dynamiki konkurencji i zmienia uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw. Korporacje turystyczne ...

Contact Us | Terms of Use | Requirements | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorKachniewska, Magdalena (9)Subject
hotelarstwo (9)
hospitality (7)turystyka (7)tourism (5)competitiveness (2)hotel (2)hotel industry (2)jakość (2)konkurencyjność (2)koszty jakości (2)... View MoreDate Issued2009 (2)2012 (2)2013 (2)2014 (1)2015 (1)2018 (1)Has File(s)Yes (9)

Contact Us | Terms of Use | Requirements | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu