Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-7 z 7
Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ) w opinii małych i średnich przedsiębiorstw hotelarskich
(2018)
Cel. Ocena stopnia przygotowania polskich przedsiębiorców sektora hotelarskiego do wdrożenia zasad gospodarki obiegu zamkniętego (GOZ) oraz rozpoznanie ich opinii w zakresie uwarunkowań formalnych i gospodarczych tworzenia ...
Innowacyjne modele biznesu jako strategia przetrwania niezaleŜnych obiektów hotelowych w warunkach polaryzacji rynku turystycznego
(2014)
W warunkach wysokiej konkurencji panującej na światowym rynku hotelarskim oraz
dominacji kapitałowej i marketingowej korporacji turystycznych, jedyną szansą zachowania niezależności pozasieciowych obiektów hotelowych jest ...
Media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnego marketingu usług hotelarskich
(Almamer Szkoła Wyższa. Wydział Turystyki i Rekreacji, 2013)
Celem opracowania jest omówienie pojęcia i charakteru tzw. nowych mediów (mediów społecznościowych), wskazanie wpływu, jaki wywierają one na zachowania nabywców oraz zasady kreowania komunikatów rynkowych i założenia ...
Oczekiwania przedsiębiorców branży hotelarskiej względem systemu kształcenia na poziomie wyższym
(Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2013)
Przeprowadzone badania dotyczyły oczekiwań sektora hotelarskiego względem programów nauczania w szkołach wyższych. Zbieżność oczekiwań przedsiębiorców branży turystycznej wskazuje, że odpowiedni kształt programów nauczania ...
Powiązanie aspektów biznesowych i wypoczynkowych podróży służbowych (bleisure trend) jako przesłanka rozwoju oferty hotelowej
(2015)
Dynamiczne przeobrażenia w zakresie struktury i sposobów wykorzystania czasu wolnego w społeczeństwie postmodernistycznym stanowią ważny trend społeczny, rzutujący na charakter współczesnego ruchu turystycznego, głównie w ...
Współpraca hoteli z władzami lokalnymi jako czynnik redukcji ryzyka specyficznego
(2012)
Zarządzanie ryzykiem realizowane jest w turystyce przede wszystkim na poziomie
przedsiębiorstwa. Polscy hotelarze coraz częściej dostrzegają konieczność włączenia
w proces zarządzania ryzykiem władz lokalnych i organizacji ...
Wpływ korporacji transnarodowych na kształt współczesnego rynku turystycznego
(2012)
Polaryzacja rynku turystycznego, spowodowana ekspansją korporacji transnarodowych, wywołuje istotne przeobrażenia w zakresie dynamiki konkurencji i zmienia uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw. Korporacje turystyczne ...