Przeglądaj Materiały konferencyjne / Conference materials według autora "Szkoła Główna Handlowa w Warszawie"
-
Media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnego marketingu usług hotelarskich
Kachniewska, Magdalena (Almamer Szkoła Wyższa. Wydział Turystyki i Rekreacji, 2013)Celem opracowania jest omówienie pojęcia i charakteru tzw. nowych mediów (mediów społecznościowych), wskazanie wpływu, jaki wywierają one na zachowania nabywców oraz zasady kreowania komunikatów rynkowych i założenia ... -
Determinants of Convention & Conference Site Selection: The Polish Event Planners' Perspective
Kachniewska, Magdalena; Para, Anna (Politecnico de Leira, 2014)The paper presents results of research on Polish event planners. The overall purpose of the study is to investigate main destination selection variables Polish event planners consider important in destination selection ... -
Czynniki wyboru lokalizacji konferencji i kongresów w ocenie polskich organizatorów
Kachniewska, Magdalena (Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, 2014)The aim of the study is to identify the most important events location selection factors, according to the opinion of Polish organizers. The conducted research focuses on the factors indicated by the members of four Polish ...