Przeglądaj Monografie / Books według tytułu
Wyświetlanie pozycji 13-17 z 17
-
Usługi w handlu międzynarodowym
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2007)Usługi odgrywają coraz ważniejszą rolę w gospodarkach poszczególnych państw, niezależnie od ich poziomu rozwoju. Stanowią one dominującą część produktu krajowego brutto i są głównym źródłem zatrudnienia we wszystkich krajach ... -
Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstwa hotelowego
(Oficyna Wydawnicza SGH, 2009)Głównym problemem badawczym pracy jest określenie współzależności między jakością, kosztami jakości i wartością dla klienta a poziomem konkurencyjności przedsiębiorstwa. Praca ma charakter teoretyczno-aplikacyjny z ... -
Value creation in the service economy
(Warsaw School of Economics, 2016)This book consists of five chapters. The first one deals with the historic perspective of services within the economic literature. It introduces, primarily, the classical approach, represented by the writings and observations ... -
W kierunku zrównoważonej gospodarki w dobie pandemii
(Oficyna Wydawnicza SGH - Szkoła Główna Handlowa, 2022)Pandemia COVID-19 i podjęte przez rządy i organizacje międzynarodowe decyzje i działania w diametralny sposób zmieniły warunki konkurowania w gospodarce światowej. Jedną z kluczowych cech umożliwiających osiągnięcie wysokiej ... -
Znaczenie przedsiębiorczości w kształtowaniu przewag konkurencyjnych
(SGH Oficyna Wydawnicza, 2023)Celem monografii na gruncie teoretycznym jest rozszerzenie wiedzy na temat przedsiębiorczości jako czynnika konkurencyjności gospodarek oraz zidentyfikowanie kierunków badań nad konkurencyjnością, które w pojawiły się ...