Wyświetlanie pozycji 1-2 z 2

    • Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstwa hotelowego 

      Kachniewska, Magdalena (Oficyna Wydawnicza SGH, 2009)
      Głównym problemem badawczym pracy jest określenie współzależności między jakością, kosztami jakości i wartością dla klienta a poziomem konkurencyjności przedsiębiorstwa. Praca ma charakter teoretyczno-aplikacyjny z ...
    • Poland : competitiveness report 2025 : reconfiguring global value chains and shaping competitive advantages 

      Kowalski, Arkadiusz Michał; Weresa, Marzenna Anna; Próchniak, Mariusz; Kuźnar, Andżelika; Napiórkowski, Tomasz Marcin; Tomeczek, Artur; Lewandowska, Małgorzata Stefania; Dzienis, Anna Maria; Menkes, Jerzy; Przeździecka, Eliza (Warsaw : SGH Publishing House, 2025)
      The crises that have affected the world in the past five years, such as COVID-19, geopolitical tensions, and the energy crisis, have revealed the threats that arising from increasing integration with global value chains ...