• Pomoc
  • Zaloguj
    • polski
    • English
Szukaj 
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Gospodarki Światowej / Collegium of World Economy
  • Rozdziały w monografiach / Books sections
  • Szukaj
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Gospodarki Światowej / Collegium of World Economy
  • Rozdziały w monografiach / Books sections
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szukaj

Pokaż zaawansowane filtryUkryj zaawansowane filtry

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4

  • Opcje sortowania:
  • Trafność
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Miniaturka

Oczekiwania przedsiębiorców branży hotelarskiej względem systemu kształcenia na poziomie wyższym 

Kachniewska, Magdalena (Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2013)
Przeprowadzone badania dotyczyły oczekiwań sektora hotelarskiego względem programów nauczania w szkołach wyższych. Zbieżność oczekiwań przedsiębiorców branży turystycznej wskazuje, że odpowiedni kształt programów nauczania ...
Miniaturka

The Competitiveness of Cities : Components, Meaning and Determinants 

Kachniewska, Magdalena; Kowalski, Arkadiusz Michał; Szczech-Pietkiewicz, Ewelina (Warsaw : World Economy Research Institute SGH Warsaw School of Economics, 2018)
Competitiveness between regions and cities has not until recently been a component of fundamental research issues in economics or even in economic geography. The competitiveness of territorial units is a fairly new ...
Miniaturka

Impact of Tourism on Competitiveness and Internationalization of Cities 

Kachniewska, Magdalena (Warsaw : World Economy Research Institute SGH Warsaw School of Economics, 2018)
Over half of world's population lives in the cities and they attract the largest part of the world's tourist traffic: in Europe, at the beginning of the first decade of the 21st century, urban tourism accounted for 30% of ...
Miniaturka

Internetowe platformy upowszechniania wiedzy jako narzędzie poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw i regionów turystycznych 

Kachniewska, Magdalena (Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 2012)
Polish SMEs and tourism receiving areas have the potential to cooperate and compete by taking advantage of knowledge platforms founded on digital technologies and new relationships. The purpose of this paper is to share ...

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Przeglądaj

Całe repozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

Odkryj

Autor
Kachniewska, Magdalena (4)
Kowalski, Arkadiusz Michał (1)Szczech-Pietkiewicz, Ewelina (1)Tematcities (2)competitiveness (2)turystyka (2)urban economy (2)city tourism (1)hospitality (1)hotelarstwo (1)knowledge management (1)knowledge sharing platform (1)kształcenie (1)... zobacz więcejData wydania2018 (2)2012 (1)2013 (1)Ma plik(i)
Tak (4)

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu