Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5

    • Innowacje jako warunek rozwoju współczesnych przedsiębiorstw 

      Wysocki, Jacek (2009)
      W dobie globalizacji innowacje stanowią podstawowy czynnik skutecznego konkurowania i rozwoju podmiotu gospodarczego. Poszukiwanie i wdrażanie zmian, które są synonimem innowacji, nie tylko kształtuje ekspansję przedsiębiorstwa, ...
    • Kompetencje przedsiębiorstwa a innowacje 

      Wysocki, Jacek (2010)
      Zmiany zachodzące w sposobie pojmowania i zarządzania przedsiębiorstwem będące następstwem nowych uwarunkowań konkurencyjnych sprawiły, że powstające na przestrzeni ostatnich lat teorie z dziedziny nauk o zarządzaniu nie ...
    • Innowacje w marketingu – wybrane zagadnienia 

      Ziółkowska, Marta (2011)
      Jednym z najpopularniejszych pojęć w obecnych czasach, zarówno w nauce, jak i praktyce, jest słowo innowacja. W niniejszym opracowaniu pojęcie to zostanie opisane w ujęciu marketingu i najnowszych narzędzi marketingowych, ...
    • Interplay between coopetition and innovation : Systematic literature review 

      Dziurski, Patryk (2020)
      The paper aims to present results of the systematic literature review on the interplay between coopetition and innovation as well as to identify key research problems and potential directions for further studies. Author’s ...
    • Działalność innowacyjna w przedsiębiorstwach rodzinnych 

      Sopińska, Agnieszka; Dziurski, Patryk (2023)
      Celem artykułu jest przybliżenie specyfiki działalności innowacyjnej w przedsiębiorstwach rodzinnych oraz zaproponowanie autorskiej klasyfikacji modelowych postaw członków rodziny wobec działalności innowacyjnej wraz z ich ...