• Help
  • Login
    • polski
    • English
Search 
  •   SGH Repository Home
  • Czasopisma SGH / SGH Journals
  • Search
  •   SGH Repository Home
  • Czasopisma SGH / SGH Journals
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-5 of 5

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Startup as Type of Enterprise Within the Debate on the Capitalism in Poland 

Andrejczuk, Magdalena; Jałukowicz, Tomasz (2015)
In recent years we have seen many signs of growing interest of ‚startups’ all over the world and in Poland as well as a growing number of new businesses, named ‚startup’, which is business ventures, operating in the broad ...
Thumbnail

Interplay between coopetition and innovation : Systematic literature review 

Dziurski, Patryk (2020)
The paper aims to present results of the systematic literature review on the interplay between coopetition and innovation as well as to identify key research problems and potential directions for further studies. Author’s ...
Thumbnail

Behavioral additionality: the role of cooperation with research institutions in fostering technological maturity of enterprises 

Kowalski, Arkadiusz Michał; Mackiewicz, Marta (2022)
The main aim of the article is to examine how cooperation with research institutions influences technological maturity of enterprises. It is accompanied with the additional aim, which is to assess the role of innovation ...
Thumbnail

Kompetencje przedsiębiorstwa a innowacje 

Wysocki, Jacek (2010)
Zmiany zachodzące w sposobie pojmowania i zarządzania przedsiębiorstwem będące następstwem nowych uwarunkowań konkurencyjnych sprawiły, że powstające na przestrzeni ostatnich lat teorie z dziedziny nauk o zarządzaniu nie ...
Thumbnail

Innowacje w marketingu – wybrane zagadnienia 

Ziółkowska, Marta (2011)
Jednym z najpopularniejszych pojęć w obecnych czasach, zarówno w nauce, jak i praktyce, jest słowo innowacja. W niniejszym opracowaniu pojęcie to zostanie opisane w ujęciu marketingu i najnowszych narzędzi marketingowych, ...

Contact Us | Terms of Use | Requirements | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorAndrejczuk, Magdalena (1)Dziurski, Patryk (1)Jałukowicz, Tomasz (1)Kowalski, Arkadiusz Michał (1)Mackiewicz, Marta (1)Wysocki, Jacek (1)Ziółkowska, Marta (1)Subject
innovation (5)
innowacje (3)behavioral additionality (1)collaboration with rivers (1)competences of enterprise (1)cooperation additionality (1)coopetition (1)entrepreneurship (1)kompetencje przedsiebiorstwa (1)koopetycja (1)... View MoreDate Issued2020 - 2022 (2)2010 - 2019 (3)Has File(s)Yes (5)

Contact Us | Terms of Use | Requirements | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu