Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4
O aktywności społeczno-ekonomicznej kobiet w czasopismie "Twój Styl"
(2012)
Ocena aktywności społeczno-ekonomicznej kobiet w Polsce wpisuje się we współczesne rozważania dotyczące wielu zagadnień społecznych: optymalnego modelu życia społecznego, modelu życia rodzinnego, stereotypów płciowych, ...
Wizerunek kobiety dojrzałej w reklamie prasowej
(2011)
Celem opracowania jest pokazanie wizerunku kobiety w reklamie i wskazanie na wartości, jakimi – według twórców przekazów reklamowych – kieruje się ona w życiu społecznym. Tytuł opracowania sugeruje analizę komunikatów pod ...
Kobiety w przestrzeni publicznej
(2012)
W ciągu ostatnich dwudziestu lat w polskiej przestrzeni publicznej zaobserwowano wiele zmian, które odnoszą się także do kategorii kobiet. Zmieniająca się rzeczywistość społeczna i ekonomiczna zmusza bowiem do stawiania ...
W poszukiwaniu wzorów tożsamości kobiet
(2012)
Badacze zjawisk społecznych wskazują na zmiany, jakie zachodzą w postrzeganiu wpływu dotychczasowej wiedzy, kwalifikacji i wykształcenia na przebieg karier zawodowych. Wykształcenie, jako element tradycji, było traktowane ...