• Pomoc
  • Zaloguj
    • polski
    • English
Szukaj 
  •   Strona główna repozytorium
  • Czasopisma SGH / SGH Journals
  • Szukaj
  •   Strona główna repozytorium
  • Czasopisma SGH / SGH Journals
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szukaj

Pokaż zaawansowane filtryUkryj zaawansowane filtry

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5

  • Opcje sortowania:
  • Trafność
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Miniaturka

Startup as Type of Enterprise Within the Debate on the Capitalism in Poland 

Andrejczuk, Magdalena; Jałukowicz, Tomasz (2015)
In recent years we have seen many signs of growing interest of ‚startups’ all over the world and in Poland as well as a growing number of new businesses, named ‚startup’, which is business ventures, operating in the broad ...
Miniaturka

Interplay between coopetition and innovation : Systematic literature review 

Dziurski, Patryk (2020)
The paper aims to present results of the systematic literature review on the interplay between coopetition and innovation as well as to identify key research problems and potential directions for further studies. Author’s ...
Miniaturka

Behavioral additionality: the role of cooperation with research institutions in fostering technological maturity of enterprises 

Kowalski, Arkadiusz Michał; Mackiewicz, Marta (2022)
The main aim of the article is to examine how cooperation with research institutions influences technological maturity of enterprises. It is accompanied with the additional aim, which is to assess the role of innovation ...
Miniaturka

Kompetencje przedsiębiorstwa a innowacje 

Wysocki, Jacek (2010)
Zmiany zachodzące w sposobie pojmowania i zarządzania przedsiębiorstwem będące następstwem nowych uwarunkowań konkurencyjnych sprawiły, że powstające na przestrzeni ostatnich lat teorie z dziedziny nauk o zarządzaniu nie ...
Miniaturka

Innowacje w marketingu – wybrane zagadnienia 

Ziółkowska, Marta (2011)
Jednym z najpopularniejszych pojęć w obecnych czasach, zarówno w nauce, jak i praktyce, jest słowo innowacja. W niniejszym opracowaniu pojęcie to zostanie opisane w ujęciu marketingu i najnowszych narzędzi marketingowych, ...

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Przeglądaj

Całe repozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTen zbiórDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

Odkryj

AutorAndrejczuk, Magdalena (1)Dziurski, Patryk (1)Jałukowicz, Tomasz (1)Kowalski, Arkadiusz Michał (1)Mackiewicz, Marta (1)Wysocki, Jacek (1)Ziółkowska, Marta (1)Temat
innovation (5)
innowacje (3)behavioral additionality (1)collaboration with rivers (1)competences of enterprise (1)cooperation additionality (1)coopetition (1)entrepreneurship (1)kompetencje przedsiebiorstwa (1)koopetycja (1)... zobacz więcejData wydania2020 - 2022 (2)2010 - 2019 (3)Ma plik(i)Tak (5)

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu