Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCzainska, Katarzyna
dc.contributor.authorDatko, Marek
dc.date.accessioned2018-04-03T11:05:51Z
dc.date.available2018-04-03T11:05:51Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationCzainska K., Datko M., The expedition sponsorship as an element of tourism management, "Roczniki Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu", 2014, nr 13, s. 463-478en
dc.identifier.issn1643-8175en
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/332
dc.description.abstractAuthors presented analysis of impact of sponsorship in contemporary tourism management. Based on case study of expedition on the K2 mountain pick, authors described process of gaining sponsors, creation of sponsoring strategy, change management caused by failure and finally successes of the whole project. Of course, case study analysis has been predicted by theoretical studies of such concepts like tourism, sponsoring, sponsorship, and tourism management. In formulated conclusions authors underlined meaning of planning, managers skills and competition, ethical aspect of decision making under pressure of crisis and many other problems related to the subject of the paperen
dc.language.isoen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectExpeditionen
dc.subjectSporten
dc.subjectTourismen
dc.subjectTourism Managementen
dc.subjectSponsorshipen
dc.titleThe expedition sponsorship as an element of tourism managementen
dc.typearticleen
dc.contributor.organizationPoznańska Wyższa Szkoła Biznesuen
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Bankowa w Toruniuen
dc.description.number13en
dc.description.physical463-478en
dc.title.journalRoczniki Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniuen


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe