Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMikołajczyk, Katarzyna
dc.date.accessioned2018-05-30T07:14:54Z
dc.date.available2018-05-30T07:14:54Z
dc.date.issued2011-04
dc.identifier.citationMikołajczyk K., Jak uczą się dorośli, czyli co powinien wiedzieć trener o specyfice kształcenia uczestników szkolenia, "e-mentor", 2011, nr 2, s. 69-77pl
dc.identifier.issn1731-6758pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/371
dc.description.abstractEdukacja jest istotną częścią aktywności ludzi dorosłych. By móc efektywnie przygotować proces dydaktyczny szkolenia, niewątpliwie należy poznać i uwzględnić czynniki, które determinują specyfikę edukacji dorosłych, zdecydowanie różniącą się od procesu kształcenia dzieci czy młodzieży. Trener realizujący szkolenia powinien znać zasady edukacji dorosłych, a także umieć wykorzystywać je w praktyce, co z pewnością ułatwi osiągnięcie zamierzonych efektów i skuteczną realizację celów szkoleniowych. Przyjęcie właściwych rozwiązań metodycznych, dobranych z uwzględnieniem potrzeb podmiotów procesu szkoleniowego, z całą pewnością umożliwia skuteczną i optymalną organizację kształcenia, a zarazem czyni proces dydaktyczny efektywnym. Dlatego warto sięgnąć do historii badań nad zdolnością do uczenia się ludzi dorosłych, które na przestrzeni minionego wieku były dość powszechne. Na ich gruncie opracowano bowiem wskazania metodyczne dotyczące specyfiki kształcenia osób dorosłych.pl
dc.language.isopl
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectandragogikapl
dc.subjectszkoleniapl
dc.titleJak uczą się dorośli, czyli co powinien wiedzieć trener o specyfice kształcenia uczestników szkoleniapl
dc.title.alternativeUnderstanding how adults learn or what a trainer ought to know about the specificity of teaching training participantsen
dc.typearticlepl
dc.description.number2pl
dc.description.physical69-77pl
dc.title.journale-mentorpl
dc.identifier.urlpublisherhttp://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/39/id/831pl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe