Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSzlęzak-Matusewicz, Joanna
dc.contributor.editorBartkowiak, Ryszard
dc.contributor.editorWachowiak, Piotr
dc.date.accessioned2018-06-21T12:07:12Z
dc.date.available2018-06-21T12:07:12Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationSzlęzak-Matusewicz J., Nadrzędne zasady wspólnotowego systemu VAT a optymalizacja podatkowa na przykładzie programów lojalnościowych W: Nauki ekonomiczne w XXI wieku : stan obecny i perspektywy rozwoju / red. Bartkowiak R., Wachowiak P., Warszawa 2014pl
dc.identifier.isbn978-83-7378-912-8pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/386
dc.description.abstractCelem rozważań prowadzonych w niniejszym rozdziale jest wykazanie, że modele optymalizacyjne, w których wykorzystuje się agencje reklamowe, podważają podstawowe zasady systemu VAT i w efekcie są narzędziem uchylania się od opodatkowania.pl
dc.language.isopl
dc.publisherWarszawa : Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawniczapl
dc.rightsUznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectprogramy lojalnościowepl
dc.subjectzasady VATpl
dc.subjectoptymalizacja podatkowapl
dc.titleNadrzędne zasady wspólnotowego systemu VAT a optymalizacja podatkowa na przykładzie programów lojalnościowychpl
dc.typebooksectionpl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowapl
dc.description.physical351-360pl
dc.title.containerNauki ekonomiczne w XXI wieku : stan obecny i perspektywy rozwojupl
dc.identifier.urlpublisherhttp://wydawnictwo.sgh.waw.plpl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe