Show simple item record

dc.contributor.authorSzlęzak-Matusewicz, Joanna
dc.contributor.editorBartkowiak, Ryszard
dc.contributor.editorWachowiak, Piotr
dc.date.accessioned2018-06-21T12:07:12Z
dc.date.available2018-06-21T12:07:12Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationSzlęzak-Matusewicz J., Nadrzędne zasady wspólnotowego systemu VAT a optymalizacja podatkowa na przykładzie programów lojalnościowych W: Nauki ekonomiczne w XXI wieku : stan obecny i perspektywy rozwoju / red. Bartkowiak R., Wachowiak P., Warszawa 2014pl
dc.identifier.isbn978-83-7378-912-8pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/386
dc.description.abstractCelem rozważań prowadzonych w niniejszym rozdziale jest wykazanie, że modele optymalizacyjne, w których wykorzystuje się agencje reklamowe, podważają podstawowe zasady systemu VAT i w efekcie są narzędziem uchylania się od opodatkowania.pl
dc.language.isopl
dc.publisherWarszawa : Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawniczapl
dc.rightsUznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectprogramy lojalnościowepl
dc.subjectzasady VATpl
dc.subjectoptymalizacja podatkowapl
dc.titleNadrzędne zasady wspólnotowego systemu VAT a optymalizacja podatkowa na przykładzie programów lojalnościowychpl
dc.typebooksectionpl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowapl
dc.description.physical351-360pl
dc.title.containerNauki ekonomiczne w XXI wieku : stan obecny i perspektywy rozwojupl
dc.identifier.urlpublisherhttp://wydawnictwo.sgh.waw.plpl


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe