Show simple item record

dc.contributor.authorPakulska, Teresa
dc.contributor.authorPoniatowska-Jaksch, Małgorzata
dc.date.accessioned2018-07-02T06:07:21Z
dc.date.available2018-07-02T06:07:21Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationPakulska T., Poniatowska-Jaksch M. Geobiznes, "Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie", 2017, nr 2, 9-20pl
dc.identifier.issn1896-656Xpl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/406
dc.description.abstractRewolucja informacyjna sprawiła, że przedsiębiorstwa działają zarówno w przestrzeni tra-dycyjnej, jak i wirtualnej. Ten drugi wymiar zmienia istniejące w przeszłości modele biznesu, a tym samym implikuje konieczność nieco odmiennego niż w czasach rewolucji przemysło-wej spojrzenia na znaczenie otoczenia i jego rolę w kształtowaniu przewag konkurencyj-nych przedsiębiorstwa. W artykule została przedstawiona autorska propozycja analityczna holistycznego spojrzenia na biznes, określona jako geobiznes. U podstaw tej koncepcji znajdują się trzy założenia: każda działalność gospodarcza prowadzona jest w geoprzestrze-ni, rynek, na którym konkurują przedsiębiorstwa, ewoluuje w kierunku rynku otwartego, pomiędzy geoprzestrzenią i biznesem istnieją silne współzależności.pl
dc.language.isopl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectgeobiznespl
dc.subjectdigitalizacjapl
dc.subjectgeoblokowaniepl
dc.subjectbiznes cyfrowypl
dc.subjectplatformy cyfrowepl
dc.subjectbiznes w chmurzepl
dc.titleGeobiznespl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationSGHpl
dc.description.number2pl
dc.description.physical9-20pl
dc.title.journalKwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwiepl


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.