Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPakulska, Teresa
dc.contributor.authorPoniatowska-Jaksch, Małgorzata
dc.date.accessioned2018-07-02T06:07:21Z
dc.date.available2018-07-02T06:07:21Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationPakulska T., Poniatowska-Jaksch M. Geobiznes, "Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie", 2017, nr 2, 9-20pl
dc.identifier.issn1896-656Xpl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/406
dc.description.abstractRewolucja informacyjna sprawiła, że przedsiębiorstwa działają zarówno w przestrzeni tra-dycyjnej, jak i wirtualnej. Ten drugi wymiar zmienia istniejące w przeszłości modele biznesu, a tym samym implikuje konieczność nieco odmiennego niż w czasach rewolucji przemysło-wej spojrzenia na znaczenie otoczenia i jego rolę w kształtowaniu przewag konkurencyj-nych przedsiębiorstwa. W artykule została przedstawiona autorska propozycja analityczna holistycznego spojrzenia na biznes, określona jako geobiznes. U podstaw tej koncepcji znajdują się trzy założenia: każda działalność gospodarcza prowadzona jest w geoprzestrze-ni, rynek, na którym konkurują przedsiębiorstwa, ewoluuje w kierunku rynku otwartego, pomiędzy geoprzestrzenią i biznesem istnieją silne współzależności.pl
dc.language.isopl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectgeobiznespl
dc.subjectdigitalizacjapl
dc.subjectgeoblokowaniepl
dc.subjectbiznes cyfrowypl
dc.subjectplatformy cyfrowepl
dc.subjectbiznes w chmurzepl
dc.titleGeobiznespl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationSGHpl
dc.description.number2pl
dc.description.physical9-20pl
dc.title.journalKwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwiepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.