Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKachniewska, Magdalena
dc.date.accessioned2018-07-18T10:38:07Z
dc.date.available2018-07-18T10:38:07Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationWpływ tendencji i trendów występujących po stronie popytu na fenotyp współczesnej turystyki, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego", 2011, nr 694, s. 265-275pl
dc.identifier.issn1640-6818pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/423
dc.description.abstractPrzedmiotem artykułu jest prezentacja tendencji występujących po stronie popytu turystycznego oraz ich wpływu na fenotyp współczesnej turystyki: strukturę podaży i charakter aktywności na rynku turystycznym. Zmieniające się uwarunkowania gospodarcze, społeczne, polityczne i technologiczne spowodowały też rozmaite przeobrażenia w zakresie działalności przedsiębiorstw turystycznych. Wynikają one ze zmieniających się oczekiwań usługobiorców turystycznych oraz rosnącej konkurencji na rynku turystycznym, skłaniającej do coraz lepszego zaspokajania oczekiwań turystów.pl
dc.description.abstractThe article presents modern consumer tendencies and their influence on the tourism phenotype: the structure of supply and types of activity on the modern tourist market. Changing economic, social, political and technological conditions implemented some transformations in the operations of the tourist enterprises. They have to adjust to changing tourist demand and still growing competition.en
dc.language.isopl
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectturystykapl
dc.subjecttrendy konsumenckiepl
dc.subjectkonsumentpl
dc.subjectrynek turystycznypl
dc.subjectpopyt turystycznypl
dc.subjecttourism demanden
dc.subjecttourismen
dc.subjecttourism marketen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectconsumer trendsen
dc.titleWpływ tendencji występujących po stronie popytu na fenotyp współczesnej turystykipl
dc.title.alternativeThe influence of demand tendencies on the modern tourism phenotypeen
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.number694pl
dc.description.physical265-275pl
dc.description.seriesProblemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, ISSN 1509-0507, nr 22pl
dc.title.journalZeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiegopl
dc.title.volumeKonsument na rynku usługpl
dc.identifier.urlpublisherhttp://wydawnictwo.univ.szczecin.pl/pl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe