Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKozłowska, Anna
dc.date.accessioned2018-07-20T08:14:18Z
dc.date.available2018-07-20T08:14:18Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.citationKozłowska A., Oddziaływanie mass mediów, Warszawa, 2006pl
dc.identifier.isbn83-7378-188-9pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/431
dc.description.abstractWpływ mass mediów na odbiorców nie jest rezultatem dysponowania przez nie jakąś tajemną mocą, lecz jest wypadkową wielu czynników leżących tak po stronie nadawcy, przekazu, mediów, odbiorców, jak i tzw. czynników wewnętrznych, związanych z sytuacyjnymi warunkami odbioru i czynników zewnętrznych wobec samego procesu komunikowania masowego (sytuacja społeczna, ekonomiczna, gospodarcza). Materiał, który został przedstawiony w podręczniku, służy usystematyzowaniu tego, co mieści pod szerokim pojęciem oddziaływania mass mediów, tym samym powinien sprzyjać bardziej głębokim poszukiwaniom odpowiedzi na wiele pytań, które się tutaj pojawią. Opracowanie jest podstawowym materiałem dydaktycznym do zajęć z zakresu komunikowania masowego, wprowadzającym w tematykę komunikowania publicznego.pl
dc.language.isopl
dc.publisherSzkoła Główna Handlowa w Warszawie - Oficyna Wydawniczapl
dc.rightsUznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectmass mediapl
dc.subjectwpływ społecznypl
dc.subjecttelewizjapl
dc.subjectprasapl
dc.subjectradiopl
dc.subjectinternetpl
dc.subjectmedia tradycyjnepl
dc.titleOddziaływanie mass mediówpl
dc.typemanualpl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.physical1-223pl
dc.identifier.urlpublisherhttp://www.wydawnictwo.sgh.waw.pl/pl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe