Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKozłowska, Anna
dc.date.accessioned2018-07-20T08:30:37Z
dc.date.available2018-07-20T08:30:37Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationKozłowska A., Wizerunek kobiety dojrzałej w reklamie prasowej kosmetyków, Kwartalnik Kolegium Ekonomiczno-Społecznego "Studia i Prace", 2011, nr 2, s. 189-210pl
dc.identifier.issn2082-0976pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/435
dc.description.abstractCelem opracowania jest pokazanie wizerunku kobiety w reklamie i wskazanie na wartości, jakimi – według twórców przekazów reklamowych – kieruje się ona w życiu społecznym. Tytuł opracowania sugeruje analizę komunikatów pod kątem wykorzystania wizerunku kobiety dojrzałej, takie podejście do tematu jest wynikiem zwyczajowego określania kobiety w średnim okresie swego życia jako kobiety dojrzałej. Warto zaznaczyć, że przedmiotem analizy treści były przekazy reklamowe zamieszczone na całej stronie, na dwóch lub większej liczbie stron oraz tzw. rozkładówki. Dzięki analizie komunikatów reklamowych można określić, czy sposób prezentowania kobiety dojrzałej oraz odwoływanie się do wieku w reklamie sprzyja tworzeniu ich pozytywnego czy negatywnego wizerunku w mediach.pl
dc.language.isopl
dc.rightsUznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectreklamapl
dc.subjectkobietapl
dc.subjectprasapl
dc.subjectperswazjapl
dc.subjecttechniki perswazyjnepl
dc.titleWizerunek kobiety dojrzałej w reklamie prasowejpl
dc.typearticlepl
dc.description.number2pl
dc.description.physical189-210pl
dc.title.journalKwartalnik Kolegium Ekonomiczno-Spolecznego "Studia i Prace"pl
dc.identifier.urlpublisherhttp://www.wydawnictwo.sgh.waw.pl/pl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe