Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKachniewska, Magdalena
dc.contributor.authorBednarska, Marlena
dc.contributor.authorPara, Anna
dc.contributor.authorZawistowska, Hanna
dc.contributor.authorBiałowąs, Sylwester
dc.contributor.editorKachniewska, Magdalena
dc.date.accessioned2018-08-27T10:46:04Z
dc.date.available2018-08-27T10:46:04Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationKachniewska M. (red.), Metodologia badania rynku pracy w turystyce, Warszawa, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie i Ministerstwo Sportu i Turystyki, 2014.pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/497
dc.description.abstractRaport zrealizowany w ramach umowy zawartej między Szkołą Główną Handlową w Warszawie i Ministerstwem Sportu i Turystyki (nr umowy 2014 099/725/BP/05), której przedmiotem były w szczególności: analiza dostępności i jakości danych dostępnych w ramach statystyki publicznej oraz badań realizowanych przez inne podmioty publiczne i organizacje pozarządowe w obszarze rynku pracy w turystyce (w tym: analiza dostępności i jakości danych na temat pracujących w turystyce, ekwiwalentu pełnego etatu, liczby godzin w tygodniu przepracowanych przez pracowników turystyki, średniej pensji, warunków pracy (rodzaj i długość trwania umowy zawieranej z pracownikami, wiek pracowników, liczba lat przepracowanych w turystyce), identyfikacja niedostatków danych na temat rynku pracy w turystyce w obszarze statystyki publicznej; sformułowanie luk badawczych i wskazanie sposobów ich uzupełnienia (propozycja właściwej metodologii uwzględniającej wyniki i doświadczenie płynące z badania pilotażowego), raport z badania pilotażowego (wraz z opisem metody badań oraz wniosków dla przyszłej metodologii badań rynku pracy).pl
dc.language.isopl
dc.publisherSzkoła Główna Handlowa w Warszawie, Ministerstwo Sportu i Turystykipl
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectstatystykapl
dc.subjectstatystyka turystykipl
dc.subjectturystykapl
dc.subjectrynek pracypl
dc.subjectzarządzanie zasobami ludzkimipl
dc.subjectmetodologia badańpl
dc.subjectstatisticsen
dc.subjecttourismen
dc.subjecttourism statisticsen
dc.subjectlabour marketen
dc.titleMetodologia badania rynku pracy w turystycepl
dc.typeotherpl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniupl
dc.description.physical1-132pl
dc.identifier.urlpublisherhttp://www.wydawnictwo.sgh.waw.pl/pl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe