Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorTrzebiński, Wojciech
dc.date.accessioned2018-08-28T07:30:30Z
dc.date.available2018-08-28T07:30:30Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationTrzebiński W., Uwarunkowania postaw klientów wobec usługi - podejście organizacji a klientocentryczność, "Studia i Prace WNEiZ US", 2016, nr 43, t. 2, s. 327-335pl
dc.identifier.issn2450-7733pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/502
dc.description.abstractW artykule przedstawiono propozycję klasyfikacji uwarunkowań postaw klientów wobec usługi (w szczególności spostrzegania jakości) możliwych do analizy przez organizację z punktu widzenia jej klientocentryczności. Wyróżniono trzy grupy uwarunkowań: (1) związane bezpośrednio z działaniem organizacji, (2) związane zarówno z klientem, jak i organizacją, (3) związane bezpośrednio z klientem. Scharakteryzowano cechy indywidualne klientów jako grupę uwarunkowań spostrzegania jakości pod kątem możliwości wykorzystania przez organizacje oraz związku z klientocentrycznością.pl
dc.language.isopl
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectklientocentryczność organizacjipl
dc.subjectorientacja na klientapl
dc.subjectjakość postrzegana usługipl
dc.subjectcechy indywidualnepl
dc.titleUwarunkowania postaw klientów wobec usługi - podejście organizacji a klientocentrycznośćpl
dc.title.alternativeDeterminants of Customer Attitudes Towards the SERVICE - Organizations' Approach and the Customer-Centricityen
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.number43pl
dc.description.physical327-335pl
dc.description.volume2pl
dc.title.journalStudia i Prace WNEiZ USpl
dc.title.volumeZarządzaniepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe