Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKachniewska, Magdalena
dc.date.accessioned2018-09-06T09:25:12Z
dc.date.available2018-09-06T09:25:12Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationKachniewska, M. (2014). Towards the infomediation in tourism, "University of Szczecin Scientific Journal", vol. 14, nr 820, s.131–140en
dc.identifier.issn1898-0511en
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/536
dc.description.abstractThe purpose of the study is to analyse the changing role of tourism intermediaries in the distribution chain. Globalisation and the development of ICTs have undoubtedly changed both business practices and strategies as well as industry structures. They are also creating new rules governing competition within the tourism market. However, the idea of disintermediation to which e-commerce specialists often refer does not necessarily mean distruction of travel intermediaries. By examining their traditional functions one can demonstrate that current Internet trends go beyond disintermediation in tourism. Emerging new Internet players are being joined by entirely new types of intermediaries, leading to the radical restructuring of tourism value nets.en
dc.description.abstractCelem badania jest analiza zmieniającej się roli pośredników turystycznych w łańcuchu dystrybucji. Globalizacja i rozwój ICT niewątpliwie zmieniły zarówno stosowane praktyki biznesowe i sposoby formułowania strategii, jak i całe struktury branżowe. Tworzą również nowe zasady regulujące konkurencję na rynku turystycznym. Jednak idea disintermediation (eliminacji pośrednictwa), do której często odnoszą się specjaliści e-commerce, niekoniecznie oznacza rozproszenie pośredników podróży. Badając ich tradycyjne funkcje można wykazać, że obecne trendy internetowe wykraczają poza dezintermediację w turystyce. Pojawiającym się nowym graczom internetowym towarzyszą zupełnie nowe rodzaje pośredników, co prowadzi do restrukturyzacji sieci wartości turystycznych.pl
dc.language.isoen
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjecttourism intermediationen
dc.subjectdisintermediationen
dc.subjecttourism value netsen
dc.subjectinfomediation in tourismen
dc.subjectpośrednictwo turystycznepl
dc.subjectturystykapl
dc.subjectsieci wartościpl
dc.subjectpośrednictwo informatycznepl
dc.titleTowards the infomediation in tourismen
dc.title.alternativeW kierunku pośrednictwa informatycznego w turystycepl
dc.typearticleen
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawieen
dc.description.number820en
dc.description.physical131-140en
dc.description.volume14en
dc.title.journalUniversity of Szczecin Scientific Journalen
dc.title.volumeService Managementen
dc.identifier.urlpublisherhttp://www.wzieu.pl/?y=4502&yy=6590en


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe