Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKachniewska, Magdalena
dc.date.accessioned2018-09-07T09:28:25Z
dc.date.available2018-09-07T09:28:25Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationKachniewska M., Tourism value added creation through a user-centric context-aware digital system, "Scientific Journal. Economic Problems of Tourism", 2014, nr 4 (28), s. 103 - 118.en
dc.identifier.issn1898-0511en
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/538
dc.description.abstractThis paper seeks to focus on the idea of a user-centric context-aware digital system and its rationale in a process of tourism value creation. The purpose of the study is to offer an understanding of the context-aware applications in order to analyse their usefulness in tourism marketing. This is achieved through a literature review of existing research and the demonstration of several applications in travel and hospitality which might enrich the set of marketing tools adopted by tourism regions and enterprises.en
dc.description.abstractW artykule podjęto próbę przedstawienia idei systemu cyfrowego zorientowanego na użytkownika bazującego na kontekście (sytuacji) w jakiej w danym momencie znajduje się użytkownik. Artykuł odwołuje się także do propozycji zastosowania takiego systemu w procesie tworzenia wartości turystycznej. Celem badania jest analiza funkcjonowania aplikacji kontekstowych oraz ich przydatności w marketingu turystycznym na podstawie przeglądu literatury i analizie studium przypadku wybranych zastosowań aplikacji kontekstowych w turystyce i hotelarstwie.pl
dc.language.isoen
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectcontext-aware systemen
dc.subjectmobile applications in tourismen
dc.subjectdigital tourismen
dc.subjecttourism value addeden
dc.subjectsystem kontekstualnypl
dc.subjectaplikacje mobilne w turystycepl
dc.subjectturystyka cyfrowapl
dc.subjectwartość dodana w turystycepl
dc.titleTourism value added creation through a user-centric context-aware digital systemen
dc.title.alternativeTworzenie wartości dodanej w turystyce w oparciu o kontekstualny system cyfrowy zorientowany na użytkownikapl
dc.typearticleen
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawieen
dc.description.number4(28)en
dc.description.physical103-118en
dc.title.journalScientific Journal. Economic Problems of Tourismen
dc.title.jurnalparallelZeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystykipl
dc.title.volumeContemporary Issues of Functioning of Tourism Economyen
dc.identifier.urlpublisherhttp://wydawnictwo.univ.szczecin.pl/en


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe