Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWąsowicz-Zaborek, Elżbieta
dc.date.accessioned2018-10-04T06:40:36Z
dc.date.available2018-10-04T06:40:36Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationWąsowicz-Zaborek, E., Zastosowanie metody conjoint w analizie preferencji klientów biur podróży, "Ekonomiczne Problemy Usług", 2018, nr 130, s. 229–246pl
dc.identifier.issn1896-382Xpl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/552
dc.description.abstractMetoda conjoint jest często stosowana w praktyce badań marketingowych i należy do metod klasyfikacji i analizy danych wykorzystujących podejście dekompozycyjne do pomiaru preferencji klientów. Dzięki jej zastosowaniu możliwe jest otrzymanie informacji na temat najbardziej preferowanej z punktu widzenia nabywców kombinacji cech produktu bez pytania wprost o ważność poszczególnych atrybutów, ale poprzez ocenę kompletnych ofert marketingowych. Celem artykułu jest zaprezentowanie metody conjoint oraz wskazanie możliwości jej wykorzystania do analizy preferencji klientów biur podróży. Opisana została procedura konieczna do przeprowadzenia badania z wykorzystaniem tej metody. Opis został zilustrowany przykładem projektu identyfikującego preferencje klientów biur podróży wobec oferowanych pakietów turystycznych. Zaprezentowany został skrócony raport z badania pilotażowego będącego egzemplifikacją zaproponowanego narzędzia.pl
dc.language.isopl
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectmetoda conjointpl
dc.subjectpreferencje klientów biur podróżypl
dc.subjectpakiet turystycznypl
dc.titleZastosowanie metody conjoint w analizie preferencji klientów biur podróżypl
dc.title.alternativeThe Conjoint Method Application in Analyzing Preferences of Tour Operator Clientsen
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.number130pl
dc.description.physical229–246pl
dc.identifier.doi10.18276/epu .2018.130-22pl
dc.title.journalEkonomiczne Problemy Usługpl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe