Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorJanowska, Anna Anetta
dc.contributor.editorJanowska, Anna Anetta
dc.contributor.editorMalik, Radosław
dc.contributor.editorWosiek, Roman
dc.date.accessioned2018-10-16T07:36:04Z
dc.date.available2018-10-16T07:36:04Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationJanowska, A. A., Umiędzynarodowienie branży fonograficznej, w: Globalizacja współcześnie : komponenty i cechy charakterystyczne/ red. Janowska, A. A., Malik, R., Wosiek, R., Warszawa, 2018pl
dc.identifier.isbn978-83-8030-231-0pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/567
dc.description.abstractMiędzynarodowa ekspansja przedsiębiorstw, zgodnie z teorią biznesu międzynarodo- wego, może przybierać postać: eksportu, porozumień kooperacyjnych oraz zagranicz- nych inwestycji bezpośrednich . Wszystkie trzy wymienione formy umiędzynarodowienia były obecne w branży fonograficznej właściwie od początku jej istnienia, czyli od prze- łomu XIX i XX wieku . Podobnie jest, jeśli chodzi o globalizację, której branża ta pod- legała właściwie już od chwili swoich narodzin na przełomie obu stuleci, włączając się tym samym w pierwszą falę tego zjawiska . Obecnie może się wydawać, że za sprawą Internetu dostęp do muzyki jest jeszcze łatwiejszy i tańszy, również na poziomie ponad- narodowym . Tymczasem, ze względu na ograniczenia w zakresie prawa autorskiego, legalna dystrybucja muzyki w formie cyfrowej poddana jest większym restrykcjom, niż ma to miejsce w przypadku dystrybucji nośników fizycznych . Można więc uznać, że prawdziwie globalny wymiar ma wyłącznie nielegalna dystrybucja plików cyfrowych z muzyką, prowadzona w Internecie bezpośrednio przez konsumentów.pl
dc.language.isopl
dc.publisherOficyna Wydawnicza SGH. Szkoła Główna Handlowapl
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectbranża fonograficznapl
dc.subjectumiędzynarodowieniepl
dc.subjectrecording industrypl
dc.subjectphonographic industrypl
dc.subjectinternationalizationpl
dc.titleUmiędzynarodowienie branży fonograficznejpl
dc.typebooksectionpl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.physical113-131pl
dc.title.containerGlobalizacja współcześnie : komponenty i cechy charakterystycznepl
dc.identifier.urlpublisherhttp://wydawnictwo.sgh.waw.plpl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe