Show simple item record

dc.contributor.authorDziurski, Patryk
dc.contributor.authorPawlicka, Kama
dc.contributor.authorWróblewska, Anna
dc.date.accessioned2019-10-16T10:56:50Z
dc.date.available2019-10-16T10:56:50Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationDziurski P., Pawlicka K., Wróblewska A., Wokół zarządzania kulturą. Rezultaty badania ankietowego, "Załącznik Kulturoznawczy" 2017, nr 4 , s. 33-69.pl
dc.identifier.issn2392-2338pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/768
dc.description.abstractKultura fascynowała wielu badawczy od stuleci, ale dopiero w drugiej po- łowie XX wieku zainteresowali się nią ekonomiści. Obecnie obszar badawczy, jakim jest ekonomia kultury, stanowi część ekonomii, a na całym świecie powstają publikacje dotyczące ekonomicznych aspektów kultury. Współcześnie wydaje się, że obok ekonomii kultury wykształca się nowy obszar – zarządzanie kulturą, cieszące się zainteresowaniem wielu badaczy oraz wymagające zdefiniowania i opisania zarówno pod względem zakresu znaczeniowego, jak i odpowiednich metodologii badawczych. Wiosną 2017 roku przeprowadziliśmy ankietę wśród badaczy zajmujących się szeroko rozumianymi sektorami kreatywnymi, a także wśród menedżerów, często łączących doświadczenie w tej materii z praktyką akademicką. Na naszą prośbę odpowiedziało dwadzieścia osób. Wyniki tego – w gruncie rzeczy autorefleksyjnego – badania prezentujemy poniżej. Subiektywne podejście respondentów do problemów, różnorodność stano- wisk, a w wielu punktach także ich zbieżność, tworzą fundament, na którym można budować poszukiwania badawcze w tym obszarze i odnaleźć, wciąż liczne, biały plamy.pl
dc.language.isopl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectzarządzanie kulturąpl
dc.subjectnauki o kulturzepl
dc.subjectekonomia kulturypl
dc.subjectpodejście interdyscyplinarnepl
dc.subjectsektory kreatywnepl
dc.titleWokół zarządzania kulturą. Rezultaty badania ankietowegopl
dc.title.alternativeAround Cultural Management. The Outcome of the Research Surveypl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawiepl
dc.description.number4pl
dc.description.physical33-70pl
dc.title.journalZałącznik Kulturoznawczypl
dc.title.volumeZarządzanie kulturąpl


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.