Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDziurski, Patryk
dc.contributor.authorPawlicka, Kama
dc.contributor.authorWróblewska, Anna
dc.date.accessioned2019-10-16T10:56:50Z
dc.date.available2019-10-16T10:56:50Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationDziurski P., Pawlicka K., Wróblewska A., Wokół zarządzania kulturą. Rezultaty badania ankietowego, "Załącznik Kulturoznawczy" 2017, nr 4 , s. 33-69.pl
dc.identifier.issn2392-2338pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/768
dc.description.abstractKultura fascynowała wielu badawczy od stuleci, ale dopiero w drugiej po- łowie XX wieku zainteresowali się nią ekonomiści. Obecnie obszar badawczy, jakim jest ekonomia kultury, stanowi część ekonomii, a na całym świecie powstają publikacje dotyczące ekonomicznych aspektów kultury. Współcześnie wydaje się, że obok ekonomii kultury wykształca się nowy obszar – zarządzanie kulturą, cieszące się zainteresowaniem wielu badaczy oraz wymagające zdefiniowania i opisania zarówno pod względem zakresu znaczeniowego, jak i odpowiednich metodologii badawczych. Wiosną 2017 roku przeprowadziliśmy ankietę wśród badaczy zajmujących się szeroko rozumianymi sektorami kreatywnymi, a także wśród menedżerów, często łączących doświadczenie w tej materii z praktyką akademicką. Na naszą prośbę odpowiedziało dwadzieścia osób. Wyniki tego – w gruncie rzeczy autorefleksyjnego – badania prezentujemy poniżej. Subiektywne podejście respondentów do problemów, różnorodność stano- wisk, a w wielu punktach także ich zbieżność, tworzą fundament, na którym można budować poszukiwania badawcze w tym obszarze i odnaleźć, wciąż liczne, biały plamy.pl
dc.language.isopl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectzarządzanie kulturąpl
dc.subjectnauki o kulturzepl
dc.subjectekonomia kulturypl
dc.subjectpodejście interdyscyplinarnepl
dc.subjectsektory kreatywnepl
dc.titleWokół zarządzania kulturą. Rezultaty badania ankietowegopl
dc.title.alternativeAround Cultural Management. The Outcome of the Research Surveypl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawiepl
dc.description.number4pl
dc.description.physical33-70pl
dc.title.journalZałącznik Kulturoznawczypl
dc.title.volumeZarządzanie kulturąpl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.