Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKachniewska, Magdalena
dc.date.accessioned2019-10-21T09:59:11Z
dc.date.available2019-10-21T09:59:11Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationKachniewska M., Tworzenie wartości dodanej na bazie kontekstowych aplikacji mobilnych (przypadek branży turystycznej), "Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie", 2019, nr 3, s. 15-24pl
dc.identifier.issn1896-656Xpl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/774
dc.description.abstractW artykule przedstawiono analizę systemu cyfrowego zorientowanego na użytkownika i uzasadniono jego znaczenie w procesie tworzenia wartości. Celem badania jest wskazanie roli mobilnych aplikacji kontekstowych w marketingu turystycznym. Dokonano tego w toku przeglądu literatury istniejących badań i demonstracji przykładowych zastosowań w warunkach ruchu turystycznego. Wskazano, w jaki sposób cyfrowe systemy kontekstowe wzbogacają zestaw narzędzi marketingowych.pl
dc.description.abstractThis paper seeks to focus on the idea of a user-centric context-aware digital system and its rationale in a process of tourism value creation. The purpose of the study is to offer an understanding of the context-aware applications in order to analyze their usefulness in tourism marketing. This is achieved through a literature review of existing research and the demonstration of several applications in travel and hospitality which might enrich the set of marketing tools adopted by tourism regions and enterprises.en
dc.language.isopl
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectcyfrowy system kontekstowypl
dc.subjectaplikacje mobilnepl
dc.subjectturystykapl
dc.subjectcyfrowa wartość dodanapl
dc.subjectpersonalizacja usługpl
dc.subjectnarzędzia marketingowepl
dc.subjectcontext-aware digital systemen
dc.subjectmobile applicationsen
dc.subjecttourismen
dc.subjectdigital value addeden
dc.titleTworzenie wartości dodanej na bazie kontekstowych aplikacji mobilnych (przypadek branży turystycznej)pl
dc.title.alternativeContext-aware applications as the basis for value added creation (the case of the travel industry)en
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.number3pl
dc.description.physical15-24pl
dc.title.journalKwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwiepl
dc.identifier.urlpublisherhttps://przedsiebiorstwo.waw.pl/resources/html/cms/MAINPAGEpl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe