Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKozłowska, Anna
dc.date.accessioned2020-02-14T12:11:30Z
dc.date.available2020-02-14T12:11:30Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationA. Kozłowska, The Socially Responsible Advertising: in Quest for Values…, "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", 2019, t. 20, z. 11, s. 107-116en
dc.identifier.issn2543-8190en
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/841
dc.description.abstractCSR requires a responsible approach in all areas of the company's operations, including advertising activities. The basic aim of the article is to identify the values that should be the basis for building socially responsible communication. The research question is if there is any area of advertising that is not subject to legal regulations or even ethical principles, and may be subject to the idea of CSR. The study is a theoretical consideration, based on the analysis of legal regulations, ethical standards and case studies.en
dc.language.isoen
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectsocially responsible communicationen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectstakeholderen
dc.subjectCSRen
dc.titleThe Socially Responsible Advertising: in Quest for Values...en
dc.typearticleen
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawieen
dc.description.numberz. 11en
dc.description.physical107-116en
dc.description.volume20en
dc.title.journalPrzedsiębiorczość i Zarządzanieen
dc.title.volumeSpołeczna odpowiedzialność biznesupl
dc.identifier.urlpublisherhttp://przedsiebiorczoscizarzadzanie.san.edu.pl/en


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe