Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-6 z 6
Strategiczna karta wyników w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem
(2016)
Zarządzanie przedsiębiorstwem wymaga nie tylko intuicji, ale i odpowiedniej wiedzy ekonomicznej. Przydatna jest zwłaszcza znajomość koncepcji zarządzania strategicznego, która stanowi holistyczne ujęcie tego zagadnienia, ...
Wpływ systemów informatycznych na zarządzanie przedsiębiorstwem
(2010)
W dobie gospodarki bazującej na wiedzy systemy informatyczne, które pozwalają na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie informacji w procesie podejmowania decyzji, stanowią ważny element budowania przewagi konkurencyjnej ...
Przygotowanie i ocena projektów inwestycyjnych: wybrane zagadnienia
(Szkoła Główna Handlowaw Warszawie - Oficyna Wydawnicza, 2013)
Postęp cywilizacyjny zawsze był, jest i nadal będzie wyznaczany kolejnymi wynalazkami, których upowszechnianie ma miejsce dzięki podejmowaniu odważnych decyzji inwestycyjnych. W warunkach gospodarki podlegającej zasadom ...
Innowacje w strategii rozwoju przedsiębiorstwa
(2012)
The complicated nature of modern, technology-based global economy, forcing
companies to continuously take risks and search opportunities that arise in relation
to the development of new markets, products, or new needs ...
Strategia w rozwoju firm rodzinnych
(Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Oficyna Wydawnicza, 2016)
Z przeprowadzonych na świecie i w Polsce badań wynika, że większość firm rodzinnych
nie posiada formalnie opracowanych planów strategicznych, ale dość dobrze daje sobie radę na współczesnych rynkach. Niestety, w świetle ...
Start-up a uwarunkowania sukcesu: wymiar teoretyczno-praktyczny
(Oficyna Wydawnicza SGH – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2017)
Współczesne czasy tworzą sprzyjające warunki dla rozwoju inicjatyw typu start-up, co znajduje potwierdzenie m.in. w rosnącej liczbie start-upów oraz inicjatywach na szczeblu instytucjonalnym.
Podejmując decyzję o realizacji ...