Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5

    • Determinants of Convention & Conference Site Selection: The Polish Event Planners' Perspective 

      Kachniewska, Magdalena; Para, Anna (Politecnico de Leira, 2014)
      The paper presents results of research on Polish event planners. The overall purpose of the study is to investigate main destination selection variables Polish event planners consider important in destination selection ...
    • Metodologia badania rynku pracy w turystyce 

      Kachniewska, Magdalena; Bednarska, Marlena; Para, Anna; Zawistowska, Hanna; Białowąs, Sylwester (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Ministerstwo Sportu i Turystyki, 2014)
      Raport zrealizowany w ramach umowy zawartej między Szkołą Główną Handlową w Warszawie i Ministerstwem Sportu i Turystyki (nr umowy 2014 099/725/BP/05), której przedmiotem były w szczególności: analiza dostępności i jakości ...
    • Pokolenie Y na turystycznym rynku pracy: fakty, mity i wyzwania 

      Kachniewska, Magdalena; Para, Anna (2014)
      In the recent years, there has been a significant growth in the role of personal strategy in creating and developing competitive advantages of a company. More emphasis is put on the function of employees and their skills ...
    • Wymiana na rynku turystycznym jako narzędzie komercjalizacji i wyceny dóbr kulturowych 

      Kachniewska, Magdalena; Para, Anna (2016)
      Tekst koncentruje się na zagadnieniach udziału i znaczenia dóbr kultury oraz dziedzictwa kulturowego w tworzeniu produktów turystycznych oraz umacnianiu pozycji konkurencyjnej regionów. W artykule omówione zostały ekonomiczne ...
    • Feminine vs. Masculine: Expectations of Leadership Styles in Hotels during the COVID-19 Pandemic 

      Kachniewska, Magdalena; Para, Anna (2023-07-05)
      Tourism and hospitality were among the first sectors to be severely affected by the COVID-19 pandemic and are still recovering from the crisis. In the first wave of the COVID-19 pandemic, a package of precautionary measures ...