Wyświetlanie pozycji 1-6 z 6

    • Strategiczna karta wyników w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem 

      Wysocki, Jacek (2016)
      Zarządzanie przedsiębiorstwem wymaga nie tylko intuicji, ale i odpowiedniej wiedzy ekonomicznej. Przydatna jest zwłaszcza znajomość koncepcji zarządzania strategicznego, która stanowi holistyczne ujęcie tego zagadnienia, ...
    • Anatomia kryzysu w przedsiębiorstwie 

      Dziurski, Patryk; Borzym, Katarzyna; Kozłowska, Izabela; Kozłowski, Łukasz; Moszczeńska, Martyna; Szczepkowski, Jakub; Sikorska, Monika; Muszyński, Marek; Romanowska, Maria (Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawnicza, 2016)
      Na początku 2015 r. grupa doktorantów Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie pod kierunkiem prof. dr hab. M. Romanowskiej rozpoczęła pracę nad niniejszą publikacją. Główną inspiracją ...
    • Strategia w rozwoju firm rodzinnych 

      Wysocki, Jacek (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Oficyna Wydawnicza, 2016)
      Z przeprowadzonych na świecie i w Polsce badań wynika, że większość firm rodzinnych nie posiada formalnie opracowanych planów strategicznych, ale dość dobrze daje sobie radę na współczesnych rynkach. Niestety, w świetle ...
    • Strategie (nie)instytucji kultury. Studium przypadku Zamku Cieszyn 

      Dziurski, Patryk (2017)
      Celem artykułu jest charakterystyka strategii organizacji z sektorów kultury na przykładzie (nie)instytucji kultury Zamku Cieszyn. Jest to nietypowa instytucja, gdyż łączy w sobie najlepsze elementy z organizacji niedziałających ...
    • Analiza wybranych wskaźników sfery cyfrowej i finansowej w polskim sektorze bankowym w latach 2014-2018 

      Cirin, Piotr (2019)
      Cel: Ustalenie poziomu wybranych wskaźników zmian w sferze aktywności cyfrowej klientów oraz wskaźników finansowych w sektorze bankowym. Metodyka badań: W artykule przeprowadzono analizę wybranych wskaźników finansowych ...
    • Ekologizacja działalności produkcyjnej w strategiach rozwoju przedsiębiorstw w Polsce 

      Wysocki, Jacek (Oficyna Wydawnicza SGH, 2019)
      Niniejsza monografia stanowi kompleksowe ujęcia problematyki internalizacji paradygmatu ekologizacji działalności produkcyjnej do koncepcji zarządzania i strategii rozwoju przedsiębiorstwa. Współczesne uwarunkowania ...