• Help
  • Login
    • polski
    • English
Search 
  •   SGH Repository Home
  • Kolegium Zarządzania i Finansów / Collegium of Management and Finance
  • Rozdziały w monografiach / Books sections
  • Search
  •   SGH Repository Home
  • Kolegium Zarządzania i Finansów / Collegium of Management and Finance
  • Rozdziały w monografiach / Books sections
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-4 of 4

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Relational resources in the company development a report of empirical research 

Ziółkowska, Marta (Warsaw : Warsaw School of Economics, 2013)
The most important in relational marketing is striving to understand customer needs and expectations. The process of resources integration is significant in order to provide consumers with the right products and services ...
Thumbnail

Kreowanie i wykorzystanie innowacji w powiązaniach franczyzowych w globalnej gospodarce 

Ziółkowska, Marta (Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Oficyna Wydawnicza, 2013)
W globalnej gospodarce powiązania franczyzowe rozwijają się dynamicznie, pozwalając osiągać przewagi konkurencyjne i dokonywać ekspansji ogólnoświatowej. Organizacje franczyzowe są obecne niemalże na wszystkich kontynentach ...
Thumbnail

Innovativeness determinants of franchise organisations 

Ziółkowska, Marta (Warsaw : Warsaw School of Economics Press, 2014)
It is important to point out when analysing business networks, that franchise companies (franchise networks) are one of the types of network organisations. In a global economy, franchises are developing dynamically, allowing ...
Thumbnail

Innovativeness determinants of franchise organisations 

Ziółkowska, Marta (Warsaw School of Economics Press, 2014)
It is important to point out when analysing business networks, that franchise com- panies (franchise networks) are one of the types of network organisations. In a global economy, franchises are developing dynamically, ...

Contact Us | Terms of Use | Requirements | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

Author
Ziółkowska, Marta (4)
Subject
innovations (4)
franchise (3)franchising (3)development (1)enterprise (1)franczyza (1)innowacje (1)resources (1)... View MoreDate Issued2013 (2)2014 (2)Has File(s)Yes (4)

Contact Us | Terms of Use | Requirements | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu