• Help
  • Login
    • polski
    • English
Search 
  •   SGH Repository Home
  • Kolegium Zarządzania i Finansów / Collegium of Management and Finance
  • Rozdziały w monografiach / Books sections
  • Search
  •   SGH Repository Home
  • Kolegium Zarządzania i Finansów / Collegium of Management and Finance
  • Rozdziały w monografiach / Books sections
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-4 of 4

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Innovativeness determinants of franchise organisations 

Ziółkowska, Marta (Warsaw : Warsaw School of Economics Press, 2014)
It is important to point out when analysing business networks, that franchise companies (franchise networks) are one of the types of network organisations. In a global economy, franchises are developing dynamically, allowing ...
Thumbnail

Ewolucja branży motoryzacyjnej - trwałe tendencje 

Dziurski, Patryk (Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2014)
Celem artykułu jest pokazanie wpływu zmian w makrootoczeniu przedsiębiorstwa na warunki konkurencyjne w całym sektorze na przykładzie branży motoryzacyjnej. Postawiono tezę, że zmiany zachodzące w makrootoczeniu ...
Thumbnail

Innovativeness determinants of franchise organisations 

Ziółkowska, Marta (Warsaw School of Economics Press, 2014)
It is important to point out when analysing business networks, that franchise com- panies (franchise networks) are one of the types of network organisations. In a global economy, franchises are developing dynamically, ...
Thumbnail

Innovativeness determinants of network organizations 

Ziółkowska, Marta (Warsaw : Warsaw School of Economics Press, 2014)
The purpose of this chapter is to analyse a broad spectrum of innovative activity of Polish network organisations, to identify the sources and conditions conducive to the development and implementation of business innovation ...

Contact Us | Terms of Use | Requirements | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorZiółkowska, Marta (3)Dziurski, Patryk (1)Subjectfranchise (2)franchising (2)innovations (2)branża motoryzacyjna (1)innovation (1)innowacja (1)makrootoczenie (1)network (1)organisation (1)organizacja (1)... View MoreDate Issued
2014 (4)
Has File(s)
Yes (4)

Contact Us | Terms of Use | Requirements | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu