Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 269
Internal Audit versus Ethics Programmes
(2023-01)
Abstract
Purpose: The aim of the study is to present a proposal for the delimitation (determination of boundaries) of the internal audit spectrum in the area of ethics programmes of organisations, from the perspective of ...
Determinanty wyboru rozpraw zdalnych
(2024)
Podczas analiz e-usług publicznych w wymiarze sprawiedliwości, należy uwzględnić istotę jego sprawowania, tj. oparcia rozstrzygnięcia sądowego o wiarygodne dowody. Dowód z wysłuchania świadka czy uczestnika postępowania ...
Ranking the Criteria Used in the Appraisal of Drugs for Reimbursement: A Stated Preferences Elicitation With Health Technology Assessment Stakeholders Across Jurisdictional Contexts
(2020-12)
Our goal was to estimate the relative importance assigned to health technology assessment (HTA) criteria by stakeholders involved in the HTA process. HTA is an increasingly common framework used in the appraisal of drugs ...
Przeciw praniu pieniędzy – potrzeba kolonizacji wiedzy z obszaru rachunkowości
(Oficyna Wydawnicza SGH, 2023)
Skuteczność walki z przestępstwem prania
pieniędzy pozostaje na niezwykle niskim poziomie od wielu lat. Badania Organizacji Narodów Zjednoczonych wskazują
na podleganie przepadkowi zaledwie 0,2% znanej skali zjawiska. ...
Wielowymiarowość ryzyka obecności produktów nielegalnych w legalnym łańcuchu dostaw leków. Wyzwania globalne dla rachunkowości zarządczej.
(Oficyna Wydawnicza SGH, 2020)
Problem fałszowania leków staje się coraz poważniejszym wyzwaniem dla społeczeństw współczesnego świata, zarówno w wymiarze społeczno-gospodarczym, jak i ekonomicznym. Ten ostatni aspekt jest rozważany w kontekście wyzwania, ...
Atrybucja przyczynowa doświadczenia konsumenta a kształtowanie postaw konsumenckich
(2017)
Celem artykułu jest przedstawienie propozycji modelu teoretycznego
opisującego rolę atrybucji doświadczeń konsumentów w kształtowaniu ich postaw wobec
organizacji. Jako wniosek z analizy istniejących w literaturze ...
Brand Loyalty to Popular Music Group Brands. The Role of Brand Attachment and Brand Community Relationships
(Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2022)
This study extends the concept of brand attachment to the context of cultural brands,
specifically brands of popular music groups. The author collates the idea of music group brand with branding theories and investigates ...
Rynkowa wycena absolwentów studiów ekonomicznych w Polsce
(2018)
Artykuł zawiera analizę wynagrodzeń absolwentów rocznika 2014 polskich uczelni
prowadzących studia na kierunkach ekonomicznych oraz wskazuje niektóre czynniki
różnicujące ich wynagrodzenia. Analiza oparta jest na danych ...
Loan Funds – an Alternative and Complementary Source of Capital for Enterprises
(SGH Publishing House, 2016)
It seems that entrepreneurs conducting business activity have a wide range of
available capital sources. Starting from bank loans, issuance of shares and bonds,
and ending with the modern financing forms, such as ...
Uwarunkowania postaw klientów wobec usługi - podejście organizacji a klientocentryczność
(2016)
W artykule przedstawiono propozycję klasyfikacji uwarunkowań postaw klientów wobec usługi (w szczególności spostrzegania jakości) możliwych do analizy przez organizację z punktu widzenia jej klientocentryczności. Wyróżniono ...