Przeglądaj Rozdziały w monografiach / Books sections według autora "Szkoła Główna Handlowa w Warszawie"
-
Brand Loyalty to Popular Music Group Brands. The Role of Brand Attachment and Brand Community Relationships
Fira, Martyna (Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2022)This study extends the concept of brand attachment to the context of cultural brands, specifically brands of popular music groups. The author collates the idea of music group brand with branding theories and investigates ... -
Zapewnianie jakości kształcenia w szkołach doktorskich – wybrane zagadnienia
Lewicki, Jacek (Oficyna Wydawnicza SGH, 2022)Ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce wprowadziła obligatoryjną, zewnętrzną ocenę kształcenia na poziomie doktorskim w postaci ewaluacji szkół doktorskich. W rozdziale omówione zostały ... -
Przeciw praniu pieniędzy – potrzeba kolonizacji wiedzy z obszaru rachunkowości
Kaczmarski, Michał (Oficyna Wydawnicza SGH, 2023)Skuteczność walki z przestępstwem prania pieniędzy pozostaje na niezwykle niskim poziomie od wielu lat. Badania Organizacji Narodów Zjednoczonych wskazują na podleganie przepadkowi zaledwie 0,2% znanej skali zjawiska. ... -
FMCG brands and new communication channels: how do food and beverage brands use TikTok in an emerging market?
Fira, Martyna (Małopolska Szkoła Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2023)The purpose of this paper is to assess the use of TikTok in organic marketing communication of food and beverage brands on the Polish market. Despite the rising popularity of TikTok in Poland, its adoption by FMCG brands ... -
Nierówności fiskalne w JST i mechanizmy korekcyjno-wyrównawcze. Analiza empiryczna za lata 2007-2021 oraz propozycja modelowych rozwiązań
Kluza, Krzysztof; Skuza, Sebastian (Polska Akademia Nauk, 2023-09)Opracowanie przedstawia kształtowanie się nierówności fiskalnych w polskich gminach i powiatach w latach 2007-2021. Analizowane są zarówno zmiany zróżnicowania wybranych kategorii dochodów własnych, jak i odziaływanie ... -
Reakcje użytkowników platform cyfrowych na rekomendacje generowane przez systemy oparte na sztucznej inteligencji
Trzebiński, Wojciech (SGH Oficyna Wydawnicza, 2024)Systemy rekomendacyjne oparte na sztucznej inteligencji stanowią istotny element funkcjonowania platform cyfrowych. Dzięki tym systemom użytkownicy platform są w stanie lepiej wykorzystywać dostępne oferty produktowe. ...