Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4

    • Polityka podatkowa władz gminnych w Polsce - wyzwania dla teorii i praktyki samorządowej 

      Felis, Paweł (Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH. Szkoła Główna Handlowa, 2018)
      Celem opracowania jest włączenie się w nurt dyskusji na temat polityki podatkowej, uświadomienie naukowcom i samorządowcom wagi tego zagadnienia, co może się stać impulsem do prowadzenia w Polsce pogłębionych studiów ...
    • Triumf niemieckiej szkoły historycznej w Japonii 

      Kightley, Marta (Oficyna Wydawnicza SGH. Szkoła Główna Handlowa, 2018)
      Artykuł opisuje przyczyny sukcesu niemieckiej szkoły historycznej w Japonii pod koniec XIX w. Autorka wskazuje na wpływ uwarunkowań kulturowych i ekonomicznych na przyjęcie niemieckiej szkoły historycznej jako oficjalnej ...
    • Badania postaw konsumentów wobec jakości produktów kupowanych z małym zaangażowaniem poznawczym 

      Doroszewicz, Stefan; Trzebiński, Wojciech; Zbierzchowska, Anna (Warszawa: Oficyna Wydawnicza SGH. Szkoła Główna Handlowa, 2018)
      W pracy przedstawiono metody identyfikacji inherentnych właściwości – składowych nietrwałej, wewnętrznej reprezentacji produktu – oraz kryterium podejmowania konsumenckich decyzji zakupowych w wypadku małego zaangażowania ...
    • Wpływ pandemii na strategie innowacji realizowane przez przedsiębiorstwa w Polsce 

      Mierzejewska, Wioletta; Dziurski, Patryk (Oficyna Wydawnicza SGH – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2021)
      Od wielu lat obserwuje się rosnące znaczenie innowacji we współczesnej gospodarce, co wymusza na przedsiębiorstwach przyjmowanie bardziej strategicznej orientacji na innowacje. Dominująca logika wskazuje, że należy zwiększać ...