Show simple item record

dc.contributor.authorŁazarowicz, Edyta
dc.date.accessioned2025-04-04T09:40:09Z
dc.date.available2025-04-04T09:40:09Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationŁazarowicz E., Sprawozdanie finansowe jako narzędzie efektywnej komunikacji spółki publicznej, Warszawa: Oficyna Wydawnicza SGH, 2022pl
dc.identifier.isbn978-83-8030-583-0pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12182/1334
dc.description.abstractGłównym celem monografii jest przedstawienie problemu efektywnej komunikacji spółki publicznej z otoczeniem za pomocą sprawozdania finansowego oraz identyfikacja praktyk wybranych spółek w tym zakresie. W rozdziale pierwszym opisano pojęcie „komunikacji” w nauce o komunikacji, tradycje badawcze w tej nauce oraz determinanty efektywnej komunikacji. W rozdziale drugim przedstawiono pojęcie komunikacji rachunkowości oraz przegląd literatury zagranicznej i polskiej dotyczącej badań naukowych z tego zakresu. Rozdział trzeci jest poświęcony różnym inicjatywom na rzecz efektywnej komunikacji poprzez sprawozdawczość finansową. Ostatni rozdział zawiera wyniki badania empirycznego dotyczącego praktyk spółek publicznych w zakresie efektywnej komunikacji poprzez informacje dodatkowe (noty) w sprawozdaniach finansowych.pl
dc.language.isopl
dc.publisherOficyna Wydawnicza SGHpl
dc.rightsUznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectefektywnośćpl
dc.subjectkomunikacjapl
dc.subjectrachunkowośćpl
dc.subjectsprawozdanie finansowepl
dc.subjectMSSFpl
dc.titleSprawozdanie finansowe jako narzędzie efektywnej komunikacji spółki publicznejpl
dc.typebookpl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.description.edition1pl
dc.description.physical1-192pl
dc.identifier.urlpublisherhttp://wydawnictwo.sgh.waw.plpl


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe