dc.contributor.author | Janowska, Anna Anetta | |
dc.date.accessioned | 2025-09-17T07:28:46Z | |
dc.date.available | 2025-09-17T07:28:46Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Janowska, A. A., Przyszłość branży fonograficznej ‐ scenariusze rozwoju, "Kultura współczesna : teoria, interpretacje, praktyka", 2013, nr 4, s. 213-226 | pl |
dc.identifier.issn | 1230-4808 | pl |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12182/1390 | |
dc.description.abstract | Branża fonograficzna jako pierwsza z przemysłów kultury uległa wpływowi cyfrowej rewolucji: zmiany dotknęły samego produktu, jak i sposobów konsumpcji muzyki. Jest prawdopodobne, że forma, jaką przyjmie prawo autorskie, będzie miała ogromny wpływ na przyszłość muzyki i rynku fonograficznego. Optymalnym rozwiązaniem pomiędzy restrykcyjną ochroną, a jej brakiem czy niemożnością egzekwowania prawa wydaje się rozwijanie wolnych i otwartych licencji w rodzaju Creative Commons. Mogą one pomóc zakończyć kryzys w branży i spór między producentami a konsumentami. | pl |
dc.language.iso | pl | |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
dc.subject | branża fonograficzna | pl |
dc.subject | Creative COmmons | pl |
dc.subject | przemysły kultury | pl |
dc.subject | modele biznesowe | pl |
dc.subject | prawo autorskie | pl |
dc.title | Przyszłość branży fonograficznej : scenariusze rozwoju | pl |
dc.title.alternative | The Future of Phonographic Industry - Development Scenario | pl |
dc.type | article | pl |
dc.contributor.organization | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie | pl |
dc.description.number | 4 | pl |
dc.description.physical | 213-226 | pl |
dc.title.journal | Kultura Współczesna : teoria, interpretacje, praktyka | pl |
dc.identifier.urlpublisher | https://nck.pl/wydawnictwo/kultura-wspolczesna | pl |