Wyświetlanie pozycji 5-9 z 9

    • Model biznesu platform cyfrowych w ujęciu canvas 

      Doligalski, Tymoteusz (Oficyna Wydawnicza SGH – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2024)
      W rozdziale opisano model biznesu platform cyfrowych. Wykorzystano do tego zmodyfikowane podejście business model canvas. Podano definicje platform oraz scharakteryzowano różne typy platform cyfrowych. Następnie opisano ...
    • O etnocentryzmie i dialogu międzykulturowym w kontekście zjawiska migracji 

      Rosiak-Zięba, Ewa (Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, 2020)
      Celem tego artykułu jest zbadanie, czy i ewentualnie w jakim zakresie szeroko pojmowany dialog międzykulturowy może być skutecznym narzędziem pozwalającym na przezwyciężanie etnocentrycznych uprzedzeń w procesie włączania ...
    • Polski sektor bankowy w latach 1999-2019 w świetle badań koniunktury w bankowości 

      Kluza, Krzysztof (Oficyna Wydawnicza SGH, 2020)
      W niniejszym opracowaniu przedstawione zostały wybrane procesy zachodzące w polskim sektorze banków komercyjnych w latach 1999-2019 w kontekście badań koniunktury w bankowości prowadzonych przez Instytut Rozwoju Gospodarczego ...
    • Spór o dostęp do dóbr kultury – czas na innowacyjne modele biznesowe 

      Janowska, Anna Anetta (Oficyna Wydawnicza. Szkoła Główna Handlowa, 2014)
      Rewolucja technologiczna zainicjowała istotne zmiany w przemysłach kultury, szczególnie tych, które wytwarzają dobra informacyjne . Doszło do swego rodzaju konfliktu pomiędzy konsumentami, którzy chcą mieć szeroki dostęp ...
    • Zmierzyć i zrozumieć. O mierzeniu jakości kształcenia w szkołach wyższych 

      Rocki, Marek (Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2020-09)
      Celem rozważań jest przedstawienie możliwości analiz jakości kształcenia w szkołach wyższych na podstawie danych dotyczących absolwentów, a w szczególności informacji o czasie poszukiwania pierwszej pracy, wynagrodzeniach ...